توزیع 14 میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان به همت خیرین استان

معاون هماهنگ کننده امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 14 میلیون بسته معیشتی به همت خیرین و کمک های مردمی تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۲۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدصادق براتی، شب گذشته در مراسم توزیع جهیزیه ویژه نوعروسان مصادف با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در مهدیه مشهد  بیان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا خوشبختانه استان خراسان رضوی با راه اندازی قرارگاه  مواسات در راستای کمک رسانی به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان خوش درخشیده است.

وی افزود: در راستای توزیع بسته‌های معیشتی خراسان رضوی یک پرونده فوق العاده‌ای دارد و مجموعه خیریه آبشار عاطفه‌ها نیز با مدیریت عالی از اواخر سال ۹۸ در خصوص تهیه  بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه برای نوعروسان و سایر کمک‌های خیرانه ورود جدی داشته که این امرقابل تقدیر است.

براتی اضافه کرد: وجود تعداد زیادی از موسسات خیریه جز افتخارات استان ماست و
از بدو شروع کرونا عملکرد قرارگاه مواسات استان با همکاری سازمان‌ها و به برکت همدلی مردم ولایتمدار و کمک‌های خیرین خوب بوده است.

معاون هماهنگ کننده امور زائران استانداری خراسان رضوی  ابراز کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴ میلیون بسته معیشتی به همت خیرین و کمک‌های مردمی تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار