جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سازمان بسیج اقشار عنوان کرد

موفقیت طرح شهید سلیمانی در کاهش بیماری کرونا در استان

سرهنگ حجت الله پاداش تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی مقابله با همکاری بسیج پیشرفت خوبی در کاهش بیماری در استان داشته و خروجی خوبی از خود به جا گذاشته است.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۳۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان که همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد

سرهنگ حجت‌الله پاداش ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به‌عنوان یک سرباز در کنار کادر درمان بوده‌ایم و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با کرونا توسط سپاه و بسیج انجام شده است.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سازمان بسیج اقشار تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی مقابله با همکاری بسیج پیشرفت خوبی در کاهش بیماری در استان داشته و خروجی خوبی از خود به جا گذاشته است.

این مقام مسئول افزود: کادر درمان زحمات زیادی برای کنترل ویروس کرونا کشیده اند و نباید وضعیت فعلی از دست برود  از عادی انگاری باید جلوگیری شود.

پاداش خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده در هر کجا که بسیج مردمی وارد شده اثرگذار بوده و در بحث کرونا نیز این تجربه به کار آمده است ما تا آخر کرونا در کنار کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستیم و کمک خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار