سردار نقدی:

حرکت مقاومت شدت گرفته است/ دنیا طلیعه سقوط رژیم آمریکا را می بیند

سردار نقدی افزود: حرکت مقاومت شدت بیشتری گرفته و همچنان پیش می‌رود تا رژیم مستبد آمریکایی را به زیر بکشد؛ امروز همه دنیا طلیعه‌های این سقوط را می‌بینند و اینها آثار خون شهداست.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۴۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر و میلاد امام خمینی (ره) اظهار کرد: یاد قهرمانی‌ها و رشادت‌های سردار بزرگ جهانی «شهید سلیمانی» را گرامی می‌دارم که تربیت شده این دیار است.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز برنامه‌های سفر را از کنار مرقد شهید سلیمانی آغاز می‌کنیم که یکی از این برنامه‌ها افتتاح طرح‌های خدمت رسانی سپاه ثارالله برای مردم محروم منطقه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب و مقاومتی که آغاز شده بسیار بزرگ‌تر از آن است که با رفتن سرداران بزرگیش متوقف یا حتی کند شود.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: حرکت مقاومت شدت بیشتری گرفته و همچنان پیش می‌رود تا رژیم مستبد آمریکایی را به زیر بکشد؛ امروز همه دنیا طلیعه‌های این سقوط را می‌بینند و اینها آثار خون شهداست. مظلومیت، پاکی و اخلاص این شهدا قاتلانشان را به زیر می‌کشد.

ارسال نظرات