روابط عمومی حوزه امامزاده سیدمعصوم (ع) خبرداد:

برگزاری جشن طلیعه پیروزی

به همت پایگاه مقاومت شهید نبوی (ره) محله اسلامی معصومیه، بمناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر و فرارسیدن دهه فجر، جشن طلیعه پیروزی در بوستان گل‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۷۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم؛ به همت پایگاه بسیج شهید نبوی (ره) محله اسلامی معصومیه حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع) ناحیه شهرستان قم؛ بمناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر و فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، جشن طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی در بوستان گل‌های شیخ آباد برای مادران و دختران و نوجوانان برگزار شد.

گفته می‌شود این برنامه با مجری گری توکلیان و فرحی از مجری‌های توانمند صداوسیما و اجرای عمو روحانی و بابا پهلوون برگزار شد.

در این ویژه برنامه، گروه سرود میثاق و انصارالحجة به اجرای سرود‌هایی با موضوع روز مادر و دهه فجر انقلاب اسلامی پرداختند.

رحمانی مدیر محله اسلامی معصومیه و مسئول برگزاری این برنامه، ضمن عرض تبریک بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه مبارک فجر، گفت: ویژه برنامه جشن بزرگ طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی با کمک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و حوزه مقاومت بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) برگزار شد.
در این برنامه به ۱۴ مادر و دختر با نام فاطمه و زهرا جایزه اهدا شد و به افرادی هم که در مسابقه جنگ شادی شرکت کردند، جایزه نفیسی اهدا شد.

وی در ادامه گفت: إن شاء الله در دیگر مناسبت‌های مختلف مذهبی و دینی نیز برنامه‌های جنگ شادی برای مردم این محله و بقیه محلات حوزه امامزاده سیدمعصوم (ع) برگزار خواهد شد.

گفته می‌شود که این برنامه با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز بوستان گل‌های شیخ آباد واقع در همین محله برگزار شد.

انتهای پیام/ امیرفرزانه
ارسال نظرات
آخرین اخبار