کارشناس مسایل دینی و سیاسی:

راه امام و اصول امام با نعمت بزرگ ولایت فقیه زنده و پاینده است

حجت الاسلام قربانی گفت: امام راحل عظیم شان امروز جسم پاک و مطهرش در بین ما نیست ولی کلامش و بیانش مشعل فروزان مبین و روشن کننده راه است.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۷۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری ضمن گرامیداشت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به روان پاک معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام رحمت الله علیه وشهدای عزیز درود وسلام فرستادندوبیان داشت: امام راحل عظیم شان امروز جسم پاک و مطهرش در بین ما نیست ولی کلامش و بیانش مشعل فروزان مبین و روشن کننده راه است .

حجت الاسلام ابوالقاسم قربانی گفت: اگر ملت عزیز ایران و هر ملت آزاده­ای بخواهد به هدف های بزرگ و عظیم برسد باید ابعاد شخصیتی و راه و اصول او را بشناسند و نگذارند بعضی شیاطین و خناسان اما عزیزمان را تحریف کنند.

 قربانی همچنین گفت:خدا را شکر می کنیم راه امام و اصول امام با نعمت بزرگ ولایت فقیه زنده و پاینده است.وسئوالی که درباره انقلاب اسلامی ایران مطرح است این است که چه عواملی باعث شد که انقلاب ما یک چله پر افتخار را بدون خیانت به آرمانها به پایان برساند؟

یکی از عوامل مهم و بسیار تعیین کننده بصیرت می باشد. ما در این چهل و دو سال توطئه ها و فتنه ها از طرف دشمنان خارجی و ایادی آنها در داخل که منافقین و فتنه گر ها باشند کم نداشتیم هر کدام آنها می توانست یک کشور را از پای در آورد ولی آن چیزی که توانست نهال نوپای انقلاب اسلامی را به درخت تناور تبدیل کند بصیرت ملت ایران بود. بصیرت یعنی انسان هم دشمنان را بشناسد و هم اصول و ارزش ها و اهداف و آرمانهای انقلاب را بشناسدعاملی دیگر که بسیار در ادامه این انقلاب موثر بود روحیه جهادی و انقلابی ملت ایران بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری افزود:ملت ایران با وجود موانع بسیار، توانست درعرصه های گوناگون پیشرفت کند و در برخی از علوم رتبه 1 تا 10 را در جهان بدست آورد این میسر نگردید مگر با روحیه جهادی و انقلابی.وبا روحیه جهادی می توان تهدید ها و تحریم ها را به فرصتی برای استفاده از ظرفیت های داخلی تبدیل نمود.

قربانی در پایان یادآور شد:یکی دیگر از عوامل مهم در ماندگاری انقلاب اسلامی ولایت مداری مردم می باشد.و ملتی که گوش به فرمان ولایت باشد مطمئن باشد در تمام عرصه ها موفق خواهد بود و هر جا موفق نبودیم بدانیم حرف ولایت را گوش ندادیم.

ارسال نظرات