خبرهای داغ:

برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن در شاهرود

شاهرود_در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود بر اجرای راهپیمایی ۲۲ بهمن بصورت خودرویی و موتوری در شاهرود تاکید شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۸۲۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این نشست که امام جمعه شاهرود، ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود، سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان، نمایندگان نیروی انتظامی و سپاه ناحیه و گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و اصناف و بازاریان در دفتر امام جمعه شاهرود حضور داشتند، در خصوص برگزاری خودرویی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شاهرود بحث و تبادل نظر و اجرای آن با رعایت همه جوانب آن تصویب شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در این نشست با اشاره به اجرای راهپیمایی موتوری و خودرویی روز ۲۲ بهمن، بر اطلاع رسانی عمومی و آذین بندی و ماشین نویسی خودرو‌های شرکت کننده در این مراسم تاکید کرد و افزود: در شب و روز ۲۲ بهمن نیز پخش سرود و تکبیر از مساجد و تکایا در سطح شهرستان انجام خواهد شد.
وی افزود: زمان تجمع خودرویی مردم ساعت ۸ صبح روز ۲۲ بهمن ماه در بلوار علامه مجلسی است و نیرو‌های امدادی و امنیتی نیز در مسیر حتماً حاضر باشند.
امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه در دوران کرونا همه چیز را برای اولین بار در مراسمات مختلف تجربه کردیم گفت: ۲۲ بهمن امسال نیز تجربه‌ای جدید می‌شود که امیدواریم زیبا و بدیع و نو برای نسل جوان ما باشد و حتماً جذابیت خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها