مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه عمار مشهد

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی تبیین آن برای مردم است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه عمار مشهد گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی تبیین آن برای مردم است
کد خبر: ۹۳۱۷۸۵۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام احمدی در جمع پایوران و نیروهای وظیفه‌ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: اگر بخواهیم انقلاب استمرار داشته باشد، باید راه امام خمینی (ره) را برای مردم تبیین کنیم تا آن‌ها در این راه ایستادگی کنند.

وی تاکید کرد: یکی از خصوصیات بارز امام خمینی (ره)  ایمان به هدف و راهی بود که انتخاب کرده بود.

حجت الاسلام احمدی به نقل خاطر‌ه ای از شهید مرتضی مطهری راجع به امام خمینی (ره) پرداخت و  افزود: «روز‌های پایانی رژیم شکه شهید مطهری توانسته بودند به دیدن امام خمینی به پاریس بروند، شرایط کشور را برای امام بازگو کردند و بیانیه‌های ایشان را به مردم رساندند. بعد از دیدار شهید مطهری با امام خمینی، شهید مطهری در پاسخ به این سؤال که حال امام را چگونه دیدید، می‌گویند: من امام را با چهار آمن دیدم. آمن بهدفه، آمن بسبیله، آمن بقوله و آمن بربه».

وی در ادامه بیان کرد: امام خمینی (ره) با ایمان به هدف، راه و مسیر را انتخاب کردند. مردم که حرف و قول صادق ایشان را می‌دیدند، در این راه همراهی کردند و انقلاب به پیورزی رسید.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار مشهد بیان کرد: امام خمینی ره) بار‌ها به دست خدا در حوادث اشاره کرده بودند.

حجت الاسلام احمدی افزود: آمدن امام خود معجزه‌ای بود که نشان از دست خدای داشت.

وی گفت: امام خمینی (ره) آرامش عجیبی داشتند و حوادث را از جانب خدا می‌دیدند. همچنین در حوادث پیش آمده ایشان از هیجانات لحظه‌ای بدور بودند.

وی عنوان کرد: امروز وظیفه اصلی ما، تبیین راه امام(ره) برای مردم و ایستادگی در مسیر جانشین ایشان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها