فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دهه مبارک فجر همچون تیری بر چشمان استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۳۱۷۸۸۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

دهه فجر همچون تیری بر چشمان استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) امروز در مراسم گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر همچون تیری بر چشمان استکبار جهانی است، چنانچه ۲ سال قبل مشاور امنیت ملی ترامپ در سخنانی گفته بود نمی‌گذاریم ملت ایران، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرند اما به کوری چشم آن‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استوار و پابرجا است در حالی‌که اسمی از آن‌ها نیست.

وی با تجلیل از مدافعان سلامت در جنگ با بیماری کرونا، آسایش و آرامش کنونی جامعه را میراث گران‌بهای خون شهدا عنوان کرد و افزود: ماموریت اصلی ما در حال حاضر مقابله با جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن است.

نقش مؤثر دانشگاه‌های علوم پزشکی در اشاعه فرهنگ ناب انقلاب

حجت‌الاسلام حمید واحدی‌زاده، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با اشاره به تقارن سه میلاد نور و رحمت، میلاد حضرت زهرا(س)، تولد حضرت امام خمینی(ره) و دهه مبارک فجر، تاسی از پیامبر اسلام، اقدام عملی و بندگی خالص را از جمله ویژگی‌های مهم حضرت زهرا(س) عنوان کرد و گفت: همین خصوصیات بارز باعث شد که این بانوی بزرگوار به مقامی والا برسد که جز پیامبر اسلام(ص) و حضرت علی(ع)، کسی در آن جایگاه نبود.

وی تحقق آرمان های امام در دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را مهم دانست و افزود: همراهی و حضور مردم همگام با رهبری امام راحل باعث مشروعیت نظام بوده و با حفظ همین وحدت کلمه و در کنار هم بودن می‌توان پرچم این انقلاب را بدست امام زمان (عج) سپرد.

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی به‌دلیل ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در اقصی نقاط کشور می‌توانند در اشاعه فرهنگ ناب انقلاب مفید و موثر باشند.

توسعه‌ همه جانبه حوزه سلامت استان اردبیل پس از انقلاب

داوود ادهم، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: با مقایسه خدمات بهداشتی و درمانی در قبل و بعد از انقلاب، توسعه‌ همه جانبه خدمات در حوزه سلامت استان اردبیل بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از خدمات بهداشتی و درمانی در استان اردبیل انجام شده و از وابسته بودن به سایر استان‌ها بی‌نیاز هستیم.

گفتنی است؛ در این مراسم به پاس حمایت‌ها و همراهی سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، یادبودی به ایشان اهدا شد.

ارسال نظرات