معاون عملیات سپاه کربلا در گفت و گو بابسیج خبر داد

شرکت ۶۲ هزار بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس دهه فجر / خدمات رسانی ۳۸۱ گروه جهادی به مردم

ساری- معاون عملیات سپاه کربلا از شرکت ۶۲ هزار بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس در سراسر رده‌های مقاومت و سازمان های اقشاری مازندران در ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۱۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
شرکت ۶۲ هزار بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس دهه فجر / خدمات رسانی ۳۸۱ گروه جهادی به مردم
خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسین علیزاده  با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج در مازندران در مورد آخرین اقدامات اجرایی رزمایش الی بیت المقدس گردان‌های بسیج، رده‌های مقاومت و سازمان‌های اقشاری سپاه کربلا به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار بسیج،ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: این رزمایش با شعار "ما پای کار انقلابیم" از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به مناسبت سالروز جشن چهل و دومین پیروزی انقلاب در حال برگزاری است.

سخنگوی رزمایش  الی بیت المقدس از شرکت  بیش از ۲ هزار پایگاه مقاومت و ۲ هزار دسته رزمی در این رزمایش خبر داد و افزود: این رزمایش  در جهت خدمت رسانی، امنیت پایدار و  هم افزایی با نیرو‌های انتظامی در حال برگزاری است.

علیزاده با تصریح بر اینکه تمامی مراحل رزمایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا می‌باشد، خاطرنشان کرد: شرکت بسیجیان در این رزمایش با روحیه انقلابی تداعی کننده  شور و شعور اوایل دوران پیروزی انقلاب است.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس در ادامه از شرکت ۵ هزار ۴۰۹ تیم‌های رزمی در قالب گشت‌های رضویون و ایست و بازرسی هم خبر داد و اضافه کرد: ۶۲ هزار بسیجی در این رزمایش شرکت کردند.

به گفته علیزاده قبل از برگزاری رزمایش برنامه یاد یاران با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس و روحانیت شروع می‌شود و با تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی  برای اعتلا و ادامه انقلاب همدل و هم قسم می‌شوند.

معاون عملیات سپاه کربلا با اعلام اینکه  ۱۰ هزار گشت توسط تیم‌های گشتی تا به امروز در رزمایش الی بیت المقدس برگزار شد، افزود:۲۱۲ گشت خودرویی هم در سطح شهرستان‌ها برگزار شد.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا از برپایی ۶۷۶ تور ایست و بازرسی در نقاط مختلف استان هم خبر داد و اضافه کرد:  بیش از ۷ هزار ۲۳۰ بسیجی در این تور‌ها شرکت کردند.

معاون عملیات سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه  ۳۸۱ گروه جهادی در حال خدمات رسانی به مردم هستند، افزود: ۲ هزار و ۴۴ نفر دراین گروه‌های جهادی مشغول کار مردم  هستند تا گره‌ای از مشکلات به دست بسیجیان باز شود.

علیزاده با بیان اینکه ۹ واحد خانه محروم در ۲۰ بهمن به بهره برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد نیز با کمک مردم و بسیجیان به آغوش خانواده بازگشتند.

به گفته معاون عملیات سپاه کربلا ۳۷ کمک جهیزیه نوعروسان  تامین و نیز ۲۲ مسکن محروم هم مرمت و بازسازی  شد.

معاون عملیات سپاه کربلا از خدمات پزشکی هم به مردم خبر داد و اضافه کرد:۷۱۳ خدمات پزشکی و درمان در محلات مختلف و نیز ۴۰ هزار دستکش و ماسک توسط بسجیان تولید و بیشتر در ایستگاه‌های ایست و بازرسی توزیع شد.
 
علیزاده در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه بصیرت نیاز امروز جامعه است، از  برگزاری  هزار و ۹۹۵ حلقه صالحین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و  افزود: بیش از ۷۰ میز خدمت و نیز ۴۰ شیفت ایثار با حضور ۸ هزار ۱۲۷ نفر در دهه فجر تا به امروز  اجرا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها