فرمانده سپاه روح الله:

هویت اجتماعی بانوان به برکت انقلاب اسلامی است

کریمی گفت: امروز هویت اجتماعی بانوان به برکت انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی بسترهای جاری شدن فرهنگ اهل بیت(ع) را در کشور جاری کرد
کد خبر: ۹۳۱۷۹۶۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در جمع همسران پاسدار و بانوان شاغل در سپاه روح الله در مصلی اراک اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهانه خلقت و بزرگترین بانوی مکتب ساز جهان اسلام محسوب می شود که در همه ابعاد الگو است و امروز نامگذاری ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن که از برکات نظام اسلامی است یک افتخار برای زنان است.

کریمی اظهار کرد: خوشبختانه امروز بانوان ما در انقلاب اسلامی با تاسی از سیره حضرت زهرا(س) در تربیت فرزندانی انقلابی و باانگیزه برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی پیشتاز هستند و امروز پیشرفت های به دست آمده مرهون همین تربیت نسل بانوان انقلابی است.

وی ادامه داد: امروز هویت اجتماعی بانوان به برکت انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی بسترهای جاری شدن فرهنگ اهل بیت(ع) را در کشور جاری کرد و امروز بانوان ایرانی با تاسی از حضرت فاطمه زهرا(س) در حماسه سازی مردان با غیرت ایرانی سهیم هستند.

 فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: آن چیزی که امروز باید مورد توجه باشد توجه به تقویت بنیان خانواده است چراکه دشمنان سرمایه گذاری زیادی برای ضربه زدن به این نهاد مقدس کردند و لذا باید برنامه ریزی داشت.

وز یادآور شد: خانواده معظم شهدا و خصوصا مادران و همسران شهدا الگویی حاضر و کارآمد برای بانوان هستند چراکه با وجود سختی ها و مشکلات همواره بر راه ارزشمند و مکتب شهدا پایبند بودند.

کریمی افزود: امروز همسران ارجمند پاسداران با همراهی رزمندگان در انجام صحیح ماموریت های سپاه نقش ارزنده  و قابل تقدیری ایفا می کنند و تلاش های آنها در راستای ایفای نقش به عنوان یک همسر مومن، همراه و در عین حال مقتدر در انجام رسالت استحکام خانواده و تربیت فرزندان آینده ساز و انقلابی کاملا قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه روح الله گفت: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی خانواده نقش با اهمیت و مهمی دارد چراکه در بیانیه گام دوم که به عنوان یک راهبرد در اختیار ما قرار گرفته به مسئله خانواده و سبک زندگی بسیار تاکید شده است و لذا می طلبد بیشتر کار شود.

وی بیان کرد: آن چیزی که در گام دوم انقلاب کشور به آن احتیاج دارد تربیت شهید سلیمانی ها است و لذا تبیین مکتب شهید سلیمانی بسیار باید مورد توجه باشد چراکه این مکتب انسان ساز بسیار می تواند در تربیت نسل تمدن ساز موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز خانواده ها باید ابعاد شخصیت و مکتب شهید سلیمانی را برای فرزندان خود تبیین کنند و این باید با استفاده از خلاقیت و ابتکار عمل باشد تا به یک فرهنگ جاری در نسل آینده تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات