برگزاری جشن فجر فاطمی در یاسوج

جشن فجر فاطمی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و میلادیگانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۰۶۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, جشن فجر فاطمی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و میلادیگانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) باحضور جانشین ومسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان، فرمانده و جانشین حوزه مقاومت حضرت خدیجه کبری و با شرکت مددجویان و پرسنل در اندرزگاه نسوان (زندان زنان یاسوج )برگزار شد.
جانشین بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان در این ایین  با اشاره به طلوع انقلاب اسلامی وتاثیر آن بر هویت زنان گفت:این امر مرهون نور و روشنایی هدیه الهی به پیامبر اسلام(ص) واعطای خیر کثیر یعنی زهرای مرضیه است.
خدیجه هادی پور افزود: هدف از اجرای این برنامه شاد ومعنوی، آشنایی و شناخت بیشتر بانوان با شخصیت بانوی دو عالم وسیره زندگی آن حضرت، که بهترین الگو در آموزش وجاری شدن سبک زندگی فاطمی در زندگی آنان است.
وی بیان کرد: با الگو برداری از سیره و روش حضرت فاطمه زهرا (س) می توان دنیایی عاری از آسیب و پراز عطوفت ومهربانی در کنار خانواده ها داشت.
در این آیین جشن ضمن سخنرانی ، برنامه های شاد و متنوع برای زندانیان اجرا شد .
این جشن معنوی با اعطای هدایایی به بانوان مددجو و پرسنل توسط گروه جهادی ریحانه النبی سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان و گروه جهادی خضرا حوزه مقاومت حضرت خدیجه کبری (س) ناحیه یاسوج پایان یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار