خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد

تمام ادارات تا حد امکان در خصوص توجه به معروف و پیگیری از منکر برنامه داشته باشند

همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) و چهارمین روز از دهه مبارک فجر چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در تالار فرزانگان خارون نجف آباد و با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۰۶۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال ۹۹ با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی به دو صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین حسناتی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد ضمن قرائت سوره کوثر میلاد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و روز زن و همچنین تولد حضرت امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی با گرامیداشت ایام دهه فجر پیام انقلاب، هدف انقلاب و ابزار انقلاب اسلامی را عامل تداوم، پویایی، گسترش و عظمت انقلاب اسلامی دانست و افزود: دهه مبارک فجر و ایام نورانی میلاد صدیقه طاهره و امام راحل فرصت مناسب وخوبی جهت بازنگری اهداف و دستاودرهای انقلاب و رسالت ما در راستای انقلاب و حفظ آن می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسناتی با اشاره به آیه ۱۴ سوره یونس « ثُمَّ جَعَلْنَاکُمْ خَلَائِفَ فِی الْأَرْضِ مِنْ بَعْدِهِمْ لِنَنْظُرَ کَیْفَ تَعْمَلُونَ » افزود: دشمن تلاش می کند در فکر، فرهنگ، اقتصاد و کلیه عرصه ها رخنه نماید و ما باید این اندیشه های ناب انقلاب را که شعاعی از انقلاب سید الشهدا و کربلاست عملی نماییم و نظام اسلامی و بیداری و آزادی را تا ظهور حجت خدا حفظ نماییم.

وی با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی را باید در جامعه ساری و جاری نماییم افزود: ایران عزیزمان در جبهه جهاد با کرونا توانست فرهنگ استفاده از ماسک را در مقابل ویروس کرونا نهادینه نماید و این فقط به خاطر پایبندی مردم به فرهنگ و ارزش های ناب ایرانی اسلامی است.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر فرهنگ مصرف بهینه انرژی، خواستار اصلاح فرایندهای انجام کار به صورت غیرحضوری تا حد امکان در دوارن شیوع کرونا شد.

در ادامه فرماندهی نیروی مقاومت بسیج از اجرای طرح کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان مطالبی را عنوان نمود و افزود: طرح شهید قاسم سلیمانی و پایش سلامت محله محور مدتی است در شهرستان در حال اجراست و ۵۴ قرارگاه شهید سلیمانی در ۵۴ مسجد راه اندازی شده است و تاکنون ۷۳ هزار خانوار در این شهرستان غربالگری شده اند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر از اعضای شورای فرهنگ عمومی خواست تا توجه خود را بر احصای معروفات معطوف نمایند و تمام ادارات تا حد امکان در خصوص توجه به معروف و پیگیری از منکر برنامه داشته باشند.

سرهنگ صفر پور دهه مبارک فجر را فرصت خوبی برای نمایش دادن ظرفیت های انقلاب دانست و با اشاره به نزدیک بودن ۵ اسفند روز شهادت و ایثار نجف آباد از مسئولین حاضر خواست تا فضا سازی و آذین بندی شهرستان را در این راستا انجام دهند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن قدر شناسی از حضور اعضاء و ضمن ارائه گزارشی از آیین نامه شورای فرهنگ عمومی استان در خصوص شیوه آیین نامه و تشکیل کمیته های نه گانه مطالبی را عنوان نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار