آغاز برنامه های قرآنی شهرستان ری همزمان با دهه فجر

نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان ری با تصویب طرح های کمیته های «آموزش»، «فضای مجازی» و «سبک زندگی» برگزار و مقرر شد که برنامه های آموزشی از دهه مبارک فجر آغاز شود.
کد خبر: ۹۳۱۸۰۶۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  «عباس سلیمی» رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان ری در این نشست با اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری صادر شد، اظهار داشت: در کنار وظایفی که این شورا بر عهده ما گذاشته است، باید تلاش کنیم تا برخی از جلوه های قرآنی را به زیبایی در جامعه بیان کنیم.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از اجرای طرح کشوری آموزش قرآن به زبان های فارسی و عربی توسط شورای عتبات عالیات کشور خبر داد و افزود: نشست هماهنگی اجرای این طرح بزرگ، همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می شود و از ظرفیت عتبات عالیات به صورت مشترک برای تمام کشور استفاده خواهد شد.

وی گفت: آموزش مجازی روخوانی و روانخوانی ویژه کارکنان سازمان ها و ادارات شهرستان ری و انتشار محتوای سبک زندگی قرآنی از دهه فجر آغاز می شود و چندین برنامه از جمله نشست آموزشی ویژه مربیان قرآنی نیز تا پایان سال برگزار خواهد شد.

رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان ری افزود: برای تولید محتوا و اجرای مصوبات کارگروه های فرعی باید از تمامی ظرفیت نهادها استفاده شود و امکانات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برای اجرای برنامه های قرآنی همواره مهیا است.

در ادامه حجت الاسلام کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری و مسئول کمیته آموزش، حجت الاسلام سیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری و مسئول کمیته سبک زندگی و معتز آقایی از سوی کمیته فضای مجازی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به تشریح برنامه های خود پرداختند.

 

ارسال نظرات