خبرهای داغ:
دبیرخانه همایش علمی بصیرتی بسیج اساتید حوزه علمیه قم منتشر کرد
بیانیه پایانی همایش دوروزه علمی بصیرتی مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم که در نیمه بهمن ماه ۱۳۹۹ به مدت ۲ روز برگزار شد، توسط دبیرخانه این همایش منتشر گردید.
کد خبر: ۹۳۱۸۱۰۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،متن این بیانیه بدین شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم

انْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ
در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی و میمنت میلاد باسعادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله علی‌ها و فرزند برومندشان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه، ما استادان بسیجی حوزه علمیه قم ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و با الهام از رهنمود‌های معظم له به‌ویژه در راستای بیانیه‌ای گام دوم انقلاب اسلامی قطعنامه همایش سالانه بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه را به شرح ذیل تقدیم می‌داریم.

۱) ما اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم به‌عنوان سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در پیشگاه الهی خود را متعهد میدانیم که از مکتب نورانی اهل‌بیت علیهم‌السلام صیانت کرده و از انقلاب اسلامی که ثمره عظیم خون شهیدان است در لوای زعامت مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تا تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش نمائیم.

۲) ازآنجایی‌که حوزه علمیه مادر انقلاب اسلامی است و پاسداری از آن وظیفه ما حوزویان می‌باشد ضمن قدردانی از زحمات بزرگان و مسئولان حوزه؛ بر اساس فرمود: ه مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی خواستار تحول عمیق در زمینه‌های علمی، اخلاقی و سیاسی بوده تا حوزه بتواند در شرایط حساس کنونی وظیفه حراست و دفاع از دین و انقلاب را به شایستگی انجام دهد.

۳) ما حرکات دشمنان خارجی و ایادی داخلی آن‌ها، که پیوسته درصدد نفوذ و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، را همواره زیر نظر داشته و مقابله هوشمندانه مسئولان را مصرانه خواستاریم و از آنان تقاضا داریم به وظایف قانونی خود در این رابطه به نحو احسن عمل نمایند.

۴) از باب «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ»، وظیفه خود میدانیم از مسئولان انقلابی قوای سه‌گانه به‌ویژه از تلاش‌های امیدوارکننده دستگاه قضایی و مجلس انقلابی حمایت نماییم، نیز از آنان خواستاریم مبارزه بی‌امان علیه فساد و مفسدان اقتصادی، فرهنگی و طرد نیرو‌های نفوذی در سازمان‌ها را باصلابت ادامه داده و لحظه‌ای با این انحرافات مماشات ننمایند.

۵) از زحمات کلیه نیرو‌های مسلح به‌خصوص عزیزان سپاه و ارتش به سبب حفظ امنیت و تقویت اقتدار نظامی و هم‌چنین به دلیل شکستن هیمنه دشمن و استکبار مانند عین الاسد و پهباد آمریکایی و زبون کردن آنان در خلیج‌فارس تشکر می‌کنیم. در همین راستا از آن حافظان ایران و انقلاب اسلامی، خواهان گرفتن انتقام سخت از خون‌های پاک شهدای مظلوم به‌ویژه شهید سپهبد سردار سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و دانشمند برجسته هسته‌ای شهید دکتر فخری زاده هستیم.

۶) ازآنجایی‌که ارکان نظام اسلامی بر اساس رأی اکثریت مردم شکل می‌گیرد در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی از همه بزرگان، شخصیت‌ها و گروه‌های انقلابی و فعالان سیاسی مصرانه درخواست می‌کنیم در ایجاد امید در مردم و تشویق آن‌ها به شرکت در انتخابات تلاش نموده تا به فضل الهی بهترین و توانمندترین فرد بر اساس شاخص‌های موردنظر امامین انقلاب و دولتی توانمند انقلابی شکل گیرد.

۷ - ما ضمن حمایت و اعلان همبستگی با همه نیرو‌های مقاومت، به همه کافران، منافقان و فاسدان صریحاً اعلام می‌نماییم که با همه توطئه‌های آنان در داخل و خارج از کشور مبارزه کرده و هرگز از راه اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهیدان راه حق جدا نخواهیم شد.

دبیرخانه همایش علمی بصیرتی مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم؛ بهمن سال ۱۳۹۹
ارسال نظرات
پر بیننده ها