برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد در پایگاه شهید سرگلزایی در روستای ریگجهی

کارگاه پیشگیری از اعتیاد در پایگاه شهید سرگلزایی در روستای ریگجهی سیب و سوران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۱۱۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج در شهرستان سیب و سوران در راستای گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی کارگاه پیشگیری از اعتیاد در پایگاه شهید سرگلزایی حوزه مقاومت شهید بهشتی ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران در روستای ریگجهی برگزار گردید و تعداد ۲۳ نفر از بسیجیان این پایگاه دراین کارگاه حضور یافتند و در این برنامه از مربیان مرکز بهداشت جهت آموزش و بیان مسائل پیشگیرانه استفاده گردیده است.

صادق پورمند فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب سوران گفت: در این برهه زمانی شاید جوانان بسیاری را مشاهده کرده باشید که با مشکل اعتیاد درگیر هستند اعتیاد نیز مانند سایر بیماری های دیگر نوعی بیماری روانی می باشد که شاید در گاهی از مواقع بدتر از بسیاری از بیماری های دیگر باشد .

وی افزود:بعضی از مواد مخدر هستند که فرد را به صورت خیلی شدید وابسته می کند و ترک کردن آن نیز ممکن است برای آنها مشکلاتی را به وجود بیاورد.

پورمند ادامه داد: در این برهه زمانی انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود رسیده است و گام دوم انقلاب را در پیش گرفته ایم دشمن و دشمنان ایران در دشمنی خود جدی تر عمل نموده و سعی دارند تا جوانان را و خانواده ها را مورد هدف قرار دهند نظام خانواده در ایران را به طور کامل از بین ببرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار