فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد:

عزتی که در سایه اقتدار بوجود آمده مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد عزت و سربلندی مردم ایران را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۳۱۸۱۷۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک دهه فجر اظهار داشت: بسیج برای جمهوری اسلامی تولید اقتدار کرده است و همچون بازوان قوی، فرهنگ انقلاب را به گوش جهانیان می‌رساند و در بستر این اقتدار و امنیت مردم فعالیت و فرهنگ سازی می‌کنند.

وی رمز بقای انقلاب اسلامی را در ولایت پذیری و ولایت مداری دانست و گفت: باید جامعه به این نتیجه برسد که امر، ولی فصل الخطاب باشد تا نتیجه خوب بگیریم. مردم ۴۲ سال است در راه انقلاب ماندند و پای کار نظام بودند، اما دشمنان با عملیات روانی سعی در گمراهی آنان دارند. 

گرایلی راه مقابله با خائنان داخلی را بالا بردن بصیرت و آگاهی مردم دانست و اشاره کرد: پیامبر(ص) نیز از کفار نمی‌ترسید، ترس ایشان از منافقان بود. کسانی که در مقابل حضرت علی(ع) ایستاده بودند در حالی که مسلمان و نماز شب خوان بودند.

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد در رابطه با وجود لغزش در مسئولین اظهار کرد: مردم در جمهوری اسلامی باید بین حاکمیت اسلامی و دولت اسلامی تفکیک قائل شوند. ما در حاکمیت اسلامی مشکل نداریم و متحد هستیم. مشکل ما در دولت اجرایی است. خیلی از نفوذی‌ها هستند که تفکر غربی دارند. این تفکر باید از بین برود. باید به جوان‌ها میدان داد تا شعار " ما می‌توانیم " تحقق پیدا کند. اینجاست که بصیرت و دانایی کمک ارزنده‌ای می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: دانایی با دانش فرق دارد. ممکن است کسی دانش داشته باشد، اما دانایی بکارگیری آن را ندارد. وجود دموکراسی باعث افزایش بصیرت می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه عمار در خصوص وظیفه مردم در انتخابات تاکید کرد: مردم باید دین را در قالب فرد جستجو نکنند که اگر چنین کنند با انحراف فرد، دین انان نیز منحرف می‌شود. باید سراغ معیار‌ها رفت. وقتی امام جامعه معیار را بیان می‌کند و ما آن را نمی‌پدیریم نتیجه اش همین است.

سرهنگ گرایلی افزود: در دایره ولایت حرکت کردن باعث پیدا کردن راه می‌شود. نمونه بارز آن برجام است. وقتی به توصیه‌های رهبر گوش نکردیم، دشمنان جرات پیدا کردند.

وی درپایان گفت: دشمنان تا زمانیکه دین ما را نگیرند دست بردار نیستند و برجام و امثال آن بهانه است. مردم باید به این رشد و بالندگی برسند و اجازه  نفوذ به دشمن را ندهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها