خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز از اجرای بیش از یک هزار برنامه در ناحیه استحفاظی ثارالله شیراز در دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۱۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ موسی زارعی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حوزه‌ها و پایگاه‌های تحت پوشش سپاه ثارالله شیراز در حال اجرای بیش از یک‌ هزار برنامه در دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س) است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با تاکید بر این که با توجه به شرایط کرونایی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است ادامه داد: این برنامه‌ها از قبل از دهه فجر آغاز شده و تا 22 بهمن ماه هم در فضای مجازی و هم فضای حقیقی ادامه خواهد داشت.

به گفته وی فضاسازی فرهنگی در شهر نیز شامل تبلیغات فرهنگی در تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی، ریسه‌های رنگی در معابر، استفاده از ظرفیت فضای عمومی برای تبلیغات، زدن پرچم درب منازل از جمله برنامه‌هایی است که قبل از آغاز دهه فجر انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با تاکید بر اینکه این ایام، ایام تکریم خانواده‌های شهدا است گفت: تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا اعم از شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت خواهد بود.

زارعی افزود: غبارروبی قبور شهدا به صورت عمومی و گسترده در سطح حوزه استحفاظی، تکریم مادران فاطمی و زنان نمونه محله و تکریم از کارآفرینان برتر زن سرپرست خانوار، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر است .

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی با نشست بصیرتی و سیاسی، خاطره‌گویی و پرداختن به دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است که برای این ایام پیش‌بینی شده بود ادامه داد: در راستای مقابله با کرونا و کمک مومنانه هم رزمایش کمک مومنانه، نذرحیا، نذر خون، نذر رهایی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، از برنامه‌های متنوعی است که حوزه‌ها و پایگاه‌ها در حال برگزاری آن هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز افزود: با توجه به شعار دهه فجر امسال یعنی "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر" و در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و عرصه تقابل آن با جبهه کفر نیز از سخنرانان برجسته که در زمان انقلاب حضور داشتند، استفاده می‌کنیم.

زارعی تصریح کرد: برنامه‌های شاد و با نشاط نیز در حوزه استحفاظی ناحیه ثارالله، در خیابان‌ها، مجتمع‌های تجاری و مسکونی همراه با پخش آهنگ‌های انقلابی برگزار می‌شود.

به گفته وی برگزاری مسابقات متعدد در فضای مجازی، مسابقات مختلف فرهنگی، مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه بانوی آفتاب، نورافشانی در محدوده حوزه استحفاظی در شب 22 بهمن، راه‌اندازی کارناوال شادی در طول 10 روز و به خصوص شب و روز 22 بهمن، اجرای رزمایش الی‌بیت‌المقدس با حضور میدانی بسیجیان در عرصه دفاع و امنیت، از برنامه‌های دیگر این دهه است که توسط همه پایگاه‌های مقاومت اجرا خواهد شد.

وی درپایان گفت: در مجموع برنامه‌های متنوع با موضوعات مختلف از جمله تریبون آزاد، مسابقه کتابخوانی، مشاوره حقوقی، میز‌خدمت، تجلیل از مدافعان سلامت، تامین جهیزیه، ایستگاه صلواتی، بهره‌برداری از منازلی که توسط گروه‌های جهادی ساخته شده، افتتاح پایگاه‌های مقاومت جدید و سالن‌های ورزشی و بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌هایی است که توسط بسیجیان در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها