خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید «خادم‌پر» همدان خبر داد

برگزاری برنامه‌های متنوع به‌مناسبت دهه فجر توسط پایگاه‌های حوزه شهید «خادم‌پر» همدان

فرمانده حوزه شهید «خادم‌پر» همدان از برگزاری برنامه‌های متنوع به‌مناسبت دهه فجر توسط پایگاه‌های حوزه شهید «خادم‌پر» همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۳۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

برگزاری برنامه‌های متنوع به‌مناسبت دهه فجر توسط پایگاه‌های حوزه شهید «خادم‌پر» همدانمهدی سیفیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر با حضور بسیجیان پایگاه‌های تابعه آذین‌بندی مساجد و دیدار با علما و رزمندگان دفاع مقدس انجام شد.

وی افزود: بسیجیان پایگاه شهید «مصطفی خمینی» و پایگاه مقاومت امام حسین(ع) حوزه شهید «خادم پر» همدان به مناسبت ایام الله دهه فجر اقدام به تزیین و محوطه سازی پایگاه و مسجد کردند.

فرمانده حوزه شهید «خادم‌پر» همدان تصریح کرد: بسیجیان پایگاه شهید «شیری» این حوزه نیز با علما دیدار کرده و همچنین از رزمندگان دفاع مقدس تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم دهه فجر و تقدیر از پیشکسوتان با حضور فرمانده سپاه ناحیه همدان در پایگاه شهید «بادامی» حوزه شهید «خادم پر» همدان نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

سیفیان یادآور شد: همچنین بسیجیان پایگاه شهید «بادامی» به مناسبت این ایام اقدام به اجرای مراسم شب خاطره و تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس و انقلابی کردند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم به مناسبت ولادت بانوی دوعالم توسط پایگاه‌ها گفت: مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) توسط بسیجیان مسجد قدس و پایگاه شهید «علی چیت سازیان» به همراه نورافشانی و آتش‌بازی و اهدای هدایا به بانوانی که نامشان فاطمه بود، برگزار شد.

فرمانده حوزه شهید «خادم‌پر» همدان عنوان کرد: بسیجیان پایگاه مقاومت امام خمینی(ره) این حوزه نیز به مناسبت جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س)  و روز زن، به بانوان حاضر در نماز جماعت هدایایی تقدیم کردند.

وی ادامه داد: ویژه برنامه ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه(س) نیز با سخنرانی فرمانده پایگاه شهیدان حجازی و حجت الاسلام احمدی و مداحی ذاکرین اهل بیت(ع)  همزمان با برگزاری نماز مغرب و عشا در محوطه این پایگاه و مسجد امام حسین(ع) شهرک امیر کبیر همدان برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم جشن مسجد حضرت مهدی(عج) پایگاه مقاومت غدیر گفت: در این برنامه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن با قرعه کشی جوایزی به مکبرین فعال مسجد و دختران نوجوان فاطمی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات