برگزاری میز خدمت جهادی در غدیر شهر زاهدان

به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی میز خدمت جهادی با حضور مسئولان ارشد ادارات کل استان سیستان و بلوچستان در شهرک غدیر شهر زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۷۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه صاحب الزمان (عج) ادارات کل،  گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر میز خدمت جهادی  با حضور مدیران ارشد آب وفاضلاب، ورزش و جوانان، شهرداری، راه و شهرسازی و بهداشت در شهرک غدیر شهر زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی افزود: مهمترین هدف برگزاری میز خدمت جهادی که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به یاد الگوی تمام عیار خدمتگزاری و خدمت رسانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برپا می‌شود، افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت‌ها و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: بزرگترین رسالت سازمان بسیج کارمندان، نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی بی منت در دستگاه‌ها و ادارات است که در این راستا، رفع مشکلات مردم، پر رنگ کردن نقش مساجد و مصلی ها، به عنوان یک پایگاه اصلی برای حل مشکلات مردم است.
وی بیان کرد: تاکنون میز‌های خدمت جهادی برای رفع مشکلات مردم در زاهدان برگزار گردیده است
ارسال نظرات
آخرین اخبار