خبرهای داغ:
خمینی شهر
فرمانده لشگر زرهی8 نجف اشرف:
فرمانده لشگر زرهی8 نجف اشرف گفت: شهادت یک سرمایه گذاری برای نظام و انقلاب اسلامی است و دستاوردهای انقلاب نتیجه شهادت شهدا است.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۸۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ فرمانده لشگر زرهی8 نجف اشرف سردار سیف الله رشید زاده در مراسم گرامیداشت شهدای والفجر8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه که در حسینیه ثارالله خمینی شهر برگزار گردید؛ در جمع کارکنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر و درچه گفت: حضرت امام خمینی(ره) در تأسی از امام حسین(ع) و تجربه ای سخت در طول زندگی و در دوره رضاخانی و مطالعه انقلاب ها و نهضت های گذشته توانست به توفیقات عظیم برسد و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به پیروزی برساند و یادی کنیم از مدافعان سلامت و خصوصاً شهدای آن و جهادگران و ایثارگرانی که حق به گردن ما دارند.

وی ادامه داد: امامین انقلاب به اهداف شکل گیری انقلاب اشاره کرده اند و با آن دید وسیع نسبت به آینده بشریت بیان کرده اند که اول: انتظار ظهور و مقدمه سازی آن؛ دوم: ایجاد نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب؛ سوم: دولت و جامعه اسلامی و چهارم: تمدن اسلامی شکل گیرد به عنوان مقدمه ظهور

فرمانده لشگر زرهی8 نجف اشرف گفت: فلسفه خلقت و حکمت الهی آن مشروط است؛ اراده و خواست ملت و مردم و یا فراموشی تعهدات باعث تغییر در سرنوشت می شود؛ اگر تلاش کردید و اگر وفا کردید نصرت الهی می رسد؛ اراده و تلاش است که حمایت و تأییدات الهی را می رساند.

سردار رشید زاده افزود: 42سال است که همه جانبه مورد هجمه و توطئه هستیم و همچنان پایداریم؛ 42 سالی که تاریخی طولانی از فتنه های فتنه گران را در خود دارد؛ با گروه های داخلی قومی در دهه60، با بهانه های ملی گرایانه، موضوع قائم مقامی و جنگ 8 ساله و سختی هایی که برابر نظام و انقلاب پیش آورد و با درایت ولی فقیه و رهبری به خیر گذشت؛ در دهه 70 همه نمونه ای دیگری از توطئه گری ها و مشکلات که الان درگیر عواقب آن هستیم و در دهه 80 که چه فتنه ای امنیتی را دشمن ایجاد کرد و الان که در دهه 90 هستیم فتنه ای نفوذ و برجام و فتنه اقتصادی و...؛ 42 سال پر از تلاطم با اراده آهنین انسانی مجاهد و مومن در برابر دشمن عظیم.

وی خاطرنشان کرد: قطب قدرت انقلاب اسلامی در برابر سایر قطب های قدرت حرف برای گفتن دارد؛ جهان را درگیر کرده و متوجه خود نموده است. دشمن دشمنی خود را الان آشکارا بیان می کند و برخی از مسئولین خواب و یا خائن هستند؛ مشکل الان کشور فقدان مدیریت انقلابی است؛ هرجا که مدیریت و تلاش انقلابی و جهادی بوده توفیق هم بوده است که فقدانش الان در سیستم اجرایی مشهور و محسوس است.

این یادگار دفاع مقدس تأکید کرد: هر جا تبعیت از ولایت و نگاه به داخل و توانایی درونی بوده، پیروزی داشته ایم؛ در زمینه سیستم دفاعی که همین نگاه انقلابی و جهادی و تبعیت از رهبری بوده ما به اوج رسیده ایم و دشمن را مغلوب و خوار کرده ایم و باعث هراس آن ها شده ایم.

وی تبیین کرد: خواسته رهبری به عنوان یک ضرورت مطرح است که نیاز به دولت انقلابی داریم. الان توان خود را صرف جبران کوتاهی های دشمن داخلی کرده ایم که با دولت جوان انقلابی می توانیم جبران کنیم. در پیچ تاریخی با تبعیت از ولایت است که مسیر تعالی را طی خواهیم کرد و فرهنگ شیعی است که جهاد و ایثار را ترویج و نهادینه می کند و اخلاص فوق العاده شهید سلیمانی کار 20 ساله را در ظرف چند سال در عراق و شام تثبیت کرد.

رشید زاده گفت: خداوند قول نداده است که اگر شما راحت طلب باشید و در امتحان بر اولاد و مال پیروز نشوید نعمت را بر شما حفظ کند.

سردار رشید زاده فرمانده لشگر زرهی 8 نجف اشرف گفت: شهادت یک سرمایه گذاری برای نظام و انقلاب اسلامی است و دستاوردهای انقلاب نتیجه شهادت شهدا است و امروز از برکت انقلاب اسلامی است که بسیجیان یمنی می توانند در مقابل لشگر شیطانی دشمن استقامت بکنند و به آن ها ضربه بزنند.

رشید زاده در پایان گفت: برای آماده شدن ظهور باید تلاش بیشتری کرد، باید به خود نهیب بزنیم که چه کاری برای این انقلاب و آینده ای که آرزوی آن را داریم کرده ایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار