تبریز- مدیر زندان مرکزی تبریز گفت: ۱۵ پزشک جهادی گروه شهید عزیززاده دانشگاه علوم پزشکی تبریز با استقرار در بهداری زندان تبریز تمام زندانیان را معاینه و از نظر سلامت یا بیماری غربالگری می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۱۸۳۰۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید عباس زاده افزود: در حال حاضر ۵۵ زندانی که بیماری قلب و گوارش و عروق دارند از سوی پزشکان خیر فوق تخصص تحت مداوا هستند.

وی همچنین در خصوص سایر اقدامات زندان تبریز در خصوص تامین سلامت زندانیان افزود:برای ۸۲ نفر از مددجویان نیزاز سوی گروه جهادی و خیران دندان مصنوعی تهیه شد.

عباس زاده استفاده از گروه‌های جهادی و سایر نهاد‌های حمایتی، اصلاحی، تربیتی و رفاهی را از اولویت‌های سازمان زندان‌های کشور عنوان کرد و گفت: باید با هم افزائی و همدلی زمینه جذب و بهره گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی و سازمان‌های حمایتی و نیز خیران را برای بهبود شرایط زندان و زندانیان فراهم کنیم.

حجت الاسلام محرمی؛ رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندان نیز در این مراسم به ثمرنشستن انقلاب و استقرار نظام اسلامی را از مصادیق وعده نصرت الهی و توکل به قدرت لایزال خداوندی دانست و گفت: رهبری الهی، اتحاد و همبستگی، ولایتمداری و تبعیت، ایثار و جانفشانی انسان‌های دین باور را از عوامل مهم شکست استکبار جهانی است که بشرط عمل و توجه می‌تواند در بعد شخصی و اجتماعی برای همگان راهگشا و موثر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها