خبرهای داغ:
همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم با حضور استاندار اصفهان و مسئولین سیاسی و اداری شهرستان شاهین شهر و میمه باهدف تبیین دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) درباره فلسفه انقلاب اسلامی برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۱۸۳۲۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، امام‌ جمعه شاهین‌شهر در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد : مدیرانی از جنس شهید سلیمانی که خود را در ولایت ذوب کرده بود، باید الگوی خدمت درحرکت پرشتاب نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی گفت: اگر مدیران میانی فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم را درک کنند عمق مبارزه با جبهه استکبار بیشتر درک خواهند کرد؛ جبهه استکبار به دنبال پیاده کردن نظام‌های سکولار در کشورهای اسلامی ست.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلفی شاهد دشمنان فراوانی بوده افزود : اقلاب اسلامی ابعادی از هسته و انسان را که مدرنیته به آن بی توجه بود دارد به بشر تذکر و یاد آور می شود واین امر درنظام سکولار آمریکا در تنزل مقام انسانی به حدی از سقوط رسیده است که وزیر دولت جدید بایدن باافتخار می‌گوید همجنس‌گرا هستم.

رئیس دومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم خاطرنشان کرد: جامعه از بی‌تدبیری‌های اقتصادی به علت فاصله گرفتن بخشی از مدیران کشور از فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی رنج می‌برد، درحالی‌که شاهد هستیم در حوزه دفاعی مدیرانی از جنس سردار دل‌ها با درک صحیح فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و عمل به بیانیه گام دوم رهبری معظم انقلاب اسلامی به موفقیت بزرگی در عرصه‌های بین‌المللی دست‌یافته‌اند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌ زایی گفت: پیوستگی میان آحاد امت اسلامی زیر چتر ولایت ائمه معصومین (ع) باید به وجود می‌آید در غیر این صورت تفرقه عامل گسستگی ملت‌های اسلامی در مواجهه با دشمنان اسلام خواهد شد.

استاد علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم افزود: حرکت تشکیلاتی و منسجم از جمله ویژگی‌های قرآن برای حرکت در مسیر حق به مومنان است و اراده الهی بر این قرار گرفته است که اسلام به عنوان تنها دین الهی در جهان حاکم شود.

وی ادامه داد: ارتباط دولت و امت اسلامی با دشمنان با شناخت کامل باشد و مرزبندی و فاصله از آنان همواره باید حفظ شود.

لک زایی خاطرنشان کرد: هر اندازه باور ولایت و جایگاه آن در جامعه تعمیق بخشیده شود میزان حق‌گرایی و مبارزه با باطل در جامعه رشد خواهد یافت.

موسی نجفی سخنران دیگر این همایش کفت: سردار سلیمانی در نهضت انقلاب رشد کرد در سطح نظام مدیری بالنده و کارا بود و نیز مدیری در سطح تمدن نوین اسلامی بود که گواه آن نام و آوازه این سردار در جهان است.

استاد علوم سیاسی پژوهشگاه علوم انسانی افزود: در تصور عامه علت پیروزی جمهوری اسلامی، سقوط رژیم ستم‌شاهی جایگزین شده، اما در واقع پیروزی انقلاب اسلامی باعث سرنگونی رژیم طاغوت شد.

وی اظهار کرد: نقد سازنده لازمه اساسی نظام اسلامی است و باید در تحول جامعه پردازی اسلامی به تمدن نوین اسلامی برای توسعه و رشد برنامه ریزی متناسب با تمدن نوین اسلامی داشته‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها