خبرهای داغ:
استاندار اصفهان در پنجمین روز از دهه فجر به شهرستان شاهین شهر و میمه آمد و پس از ادای احترام به مقام شهدا، مشکلات صنعتگران و مردم را بررسی کرد.
کد خبر: ۹۳۱۸۳۵۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، عباس رضایی در بدو ورود به شهدای گمنام این شهرستان ادای احترام کرد و در دومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم شرکت کرد.

مشکلات شاهین شهر برطرف می‌شود

استاندار اصفهان در حاشیه ملاقات مردمی در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مشکلات مردم و سرمایه گذاران شاهین شهر با هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان وزارتخانه‌های مربوطه و مدیران کل ادارات حل و فصل می‌شود.

عباس رضایی افزود: برخی از مشکلات نیازمند هماهنگی و بررسی‌های کارشناسی بیشتر بود که امیدواریم به زودی مرتفع گردد.

وی با اشاره به دیدگاه و نگرش و فهم بالای مردم این منطقه گفت: مراجعات در راستای تولید، اشتغال و رفع مشکلات مردم شهرستان بود.

بنای مسئولان نظام بر حل مشکلات مردم است

استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بنای مسئولان نظام و مقام معظم رهبری، رییس جمهوری، اعضای هیأت دولت و مجلس شورای اسلامی در جهت حل مشکلات و ارائه راه حل مسائل مردم است.

عباس رضایی افزود: باید با استفاده از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف، شناخت درستی از راه امام و انقلاب داشته باشیم.

وی گفت: در جلسات شورای اداری مشکلات و موارد مردم مطرح می‌شود که از دستاورد‌های نظام است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: یکی از روش‌های شناخت قیاس است، نعمت بزرگ انقلاب که اکنون غرق در این نعمت هستیم را باید با گذشته قیاس کرد.

وی اضافه کرد: باید قدر نعمت انقلاب و مقام معظم رهبری را بدانیم و شاکر آن باشیم، درست است مردم با مسائل و مشکلات مواجه هستند، اما مشکلات کنونی به ویژه مشکلات معیشتی و کمبود‌های موجود از دستاورد‌های نظام نیست بلکه مسائل قبلی و یا ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و یا مدیریت نادرست بوده است.

رضایی خاطرنشان کرد: اکنون ۱۸۶ میلیون مترمکعب آب در سد زاینده رود وجود دارد که باید صرفه جویی در مصرف آب مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به آلودگی هوای اصفهان گفت: صنایع استان اصفهان تا شعاع ۵۰ کیلومتری یک قطره مازوت مصرف نشده است و مازوت در کارخانه‌های اصفهان پلمب شده است.

رضایی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به وضعیت اتوبان معلم (اصفهان- شاهین شهر) رسیدگی کند.

احداث قطار شهری شاهین شهر - اصفهان با سرعت در حال اجراست

استاندار اصفهان ضمن بازدید از فرآیند احداث پروژه مترو شاهین شهر- اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: قطار شهری شاهین شهر یکی از پنج پروژه قطار شهری حومه اصفهان است که با پیگیری‌های صورت گرفته و انتخاب پیمانکار در دست احداث است.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری شاهین شهر باید الگویی برای پروژه‌های شهرستان‌های دیگر استان باشد، اظهار کرد: برای این پروژه در بودجه ردیف تعیین شده است.

همچنین در مراسمی با حضور استاندار اصفهان و نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی طرح توسعه سردخانه بهار اصفهان کلنگ زنی شد.

این سردخانه در دهه ۶۰ آغاز به کار کرده و اکنون فاز دوم آن با زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ زنی شد، پیش بینی می‌شود ۲ سال آینده فاز دوم این سردخانه به بهره برداری برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها