مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: مدافعان سلامت در عمل ثابت کردند که راه شهدا را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۱۸۳۶۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی امروز در یادواره شهدای مدافع سلامت در سلماس که توسط حوزه مقاومت بسیج شهید نوبخت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:      شهدا و خانواده شان نزد خداوند مقرب هستند و اگر این شهدا نبودند معلوم نبود ما در چه وضع و حالی بودیم.                                                                                                   

وی تصریح کرد: خانواده شهدا با صبری که می کنند باعث می شوند خداوند متعال بر آنان صلوات و رحمت خود را نازل کند؛  شهدا هم با تقدیم جان شیرین خود، باعث حفاظت از دین خدا می شوند و ما هر چه داریم از برکت شهدا داریم.

این مسئول اضافه کرد: ما باید توکل‌مان بر خدا باشد، البته مشکلات اقتصادی زیادی داریم و جای شک و شبهه ای نیست، ولی دوران جنگ هست، جنگ اقتصادی با کفر را در پیش گرفته ایم و باید مشکلات را تحمل کنیم و باید علاوه بر تحمل، بکوشیم برای اینکه خودکفا شویم و لازم است که توان اقتصادی و علمی خودمان را بالا ببریم.

وی ضمن بیان دستاورد های علمی و نظامی انقلاب اسلامی، گفت: پیشرفت در عرصه نظامی را مدیون مجاهدت ها و تلاش های جهادی شهیدانی همچون  تهرانی مقدم هستیم.

ایجاد درمانگاه صحرایی و تخصصی دندانپزشکی توسط حوزه شهدای دلزی سپاه سلماس

  همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط حوزه شهدای دلزی سپاه سلماس درمانگاه صحرایی و تخصصی دانپزشکی در روستای صعب العبور و مرزی گریکان به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای دلزی و بسیج جامعه پزشکی سلماس برپا شد.

در این طرح اهالی این روستا تحت ویزیت و درمان رایگان عمومی، مامایی، سلامت کودک و ... قرار گرفتند.

 همچنین درمانگاه تخصصی دندانپزشکی رایگان در روستای مرزی دلزی به همت دندانپزشکان جهادگر بسیج جامعه پزشکی و حوزه مقاومت بسیج شهدای دلزی سلماس در پنجمین  روز از بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دایر شد

انتهای پیام

ارسال نظرات