برگزاری اردوی جهادی درمانی سپاه در شهر مردهک عنبرآباد

مرکز جهادی بقیه الله عج به مدت ۷روز خدمات پزشکی؛دندانپزشکی؛چشم پزشکی؛روان پزشک؛متخصص زنان و سایر خدمات درمانی به مردم محروم شهر مردهک و روستاهای بخش جبالبارز جنوبی بصورت رایگان ارائه کردند.
کد خبر: ۹۳۱۸۳۷۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

 به گزاری خبرگزاری بسیج در کرمان، صبح امروز سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور؛فرماندار عنبرآباد؛فرمانده سپاه؛نماینده شرکت ملی مس ایران و جمعی از مسئولین و پاسداران از اردوی جهادی درمانی مرکز جهادی و فرهنگی بقیه الله در شهر مردهک عنبرآباد بازدید کردند

 

مرکز جهادی بقیه الله عج به مدت ۷روز خدمات پزشکی؛دندانپزشکی؛چشم پزشکی؛روان پزشک؛متخصص زنان و سایر خدمات درمانی به مردم محروم شهر مردهک و روستاهای بخش جبالبارز جنوبی بصورت رایگان ارائه کردند.

 

سردار زهرایی در حاشیه بازدید از طرح جهادی درمانی در شهر مردهک گفت: همزمان با دهه مبارک فجر در راستای منویات مقام معظم رهبری و خدمت به قشر آسیب پدیر در زمینه محرومیت زدایی مردمی طرح درمانی به مدت ۷ روز انجام شد.

 

وی با بیان اینکه این اردوی جهادی با سطح کیفی تخصصی برگزار شد اظهار داشت:الحمدالله تیم کاربلد و تخصصی پزشکی جهادی بقیه الله بسیار موفق عمل کرد و یک بیمارستان را با تمام تجهیزات به این منطقه محروم بیاورند و به مردم خدمات درمانی ارائه کنند.

 

سردار زهرایی گفت:ما در مقابله با ویروس منحوس کرونا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۲هزار تیم در قالب گروه های جهادی انجام وظیفه کردند.

 

وی گفت:بالغ بر 270هزار نفر جهادگر در طول سه ماه گذشته فعالیت داشتند که از این تعداد ۲۷هزار نفر تخصص های پزشکی؛بهیاری؛پرستاری و بهورزی داشتند و خدمات بهداشتی ودرمانی در کشور ارائه کردند

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت:در دهه مبارک فجر 2هزار 500پروژه عمرانی توسط محرومیت زدایی سپاه در سطح کشور افتتاح میشود و 500زندانی زن جرائم غیر عمد از زندان ازاد شدند وبخشی کمک های مومنانه انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد:بخش پزشکی گروهای جهادی مورد تایید رهبر معظم انقلاب هست و روز گذشته به کار جهادگونه پزشکان اشاره کردند.

 

وی در ادامه این خبر از راه اندازی قرارگاه جهادی جنوب کرمان خبر داد گفت:مشابه این کار در استان هرمزگان و سیستان بلوچستان انجام شده است که در بحث برداشت محصولات کشاورزی که دچار مشکل شدند به کشاورزان کمک خواهند داد محصول روی دست کشاورز نماند وهم به صنایع تبدیلی وصل شودو هم خدمات بهداشتی ودرمانی توسط قرارگاه جهادی در جنوب ادامه خواهد داشت.

 

حسن پور جوپاری مدیر مرکز جهادی بقیه الله عج تهران در این خصوص گفت:۳۶نفر پزشک؛دندانپزشک؛پزشک عمومی؛روانپزشک؛چشم پزشک و سایر تخصص ها با تجهیزات کامل در منطقه محروم مردهک حضور پیدا کردند.

 

وی گفت:طی این مدت به ۳هزار نفر خدمات درمانی و بهداشتی بصورت رایگان ارائه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار