امروز انقلاب اسلامی با وجود سخت ترین تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از جمله استکبار جهانی، منافقین و رژیم مجعول صهیونیستی، در خاورمیانه در اوج قدرت سیاسی و اقتصادی و نظامی قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۱۸۴۰۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

شهرک تخصصی آب، در آستانه تعطیلی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه بعد از مذاکرات تهدیدها، توهین ها و تحریم ها بیشتر و سخت تر از گذشته شد، گفت: امروز انقلاب اسلامی با وجود سخت ترین تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده  انقلاب اسلامی از جمله استکبار جهانی، منافقین و رژیم  مجعول صهیونیستی در خاورمیانه، در اوج قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی قرار دارد

وی قدردانی از نعمات الهی را یکی از صفات اهل تقوا عنوان کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مائده الهی و یک حکومت الهی است.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه حکومت اسلامی برای ملت خود هم نیکی های دنیا را می‌خواهد و نیکی های آخرت را خاطرنشان کرد: این مائده الهی به جوانان، متخصصین و دانشجویان می گوید؛ ای جوانان، ای متخصصین برای مقابله با کفار، لازم است از همان راه هایی که انها قدرت بدست آورده اند ورود پیدا کرده و قدرتمند شوید و برابر آنها قوی و نیرومند شوید.

وی افزود: قرآن کریم با این بیان، دست یابی به فناوری هسته‌ای، قدرت نظامی بالا، توان موشکی اما صلح آمیز را برای ما امضا می‌کند و می‌فرماید؛ از توهین و تحریم  دشمن نترسید جراکه شما بزرگ هستید.

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به جنایات تروریست ها اشاره کرد و گفت: این انسانهای وارونه، این تروریست های دولتی، این شکنجه گران جهانی و جنایت پیشه های غربی بدانند که انقلاب اسلامی ایران راه خودش را شناخته و قدر استقلال خود را می‌داند و روی پای خود محکم ایستاده و جز خدا از هیچ قدرتی نمی ترسد.

وی به گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: گام دوم انقلاب اسلامی با نیروهای جدید و تازه نفس همراه با ابتکارات جدید مسیر خود را طی خواهد کرد و در این میان مسئولان ما نیز قطعا فریب، مکر و حیله های دولت جدید آمریکا را نخواهند خورد چراکه برجام تهدید، توهین و تحریم بیشتر بعد از مذاکرات برای ما چیزی نداشت.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه بعد از مذاکرات تهدیدها، توهین ها و تحریم ها بیشتر و سخت تر از گذشته شد، گفت: امروز انقلاب اسلامی با وجود سخت ترین تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده  انقلاب اسلامی از جمله استکبار جهانی، منافقین و رژیم  مجعول صهیونیستی، در خاورمیانه در اوج قدرت سیاسی و اقتصادی و نظامی قرار دارد هرچند سوء مدیریت‌ها و بی تدبیری ها و مدیریت فشل و خسته و مردم عزیز ایران اسلامی را ناراحت می‌کند ولی اقتدار امنیتی ایران اسلامی، هراس به دل دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است.

وی افزود: همین ماهواره بر ترکیبی ذوالجناح با قدرتمندترین و قویترین موتور سوخت جامع، از اقتدار ایران اسلامی در حوزه موشکی است.

حجت الاسلام نعمتی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات مسئولان و مدیران شهرستانی در خدمت رسانی به مردم منطقه محروم شهرستان نیر گفت:  امسال اولین بار شاهد افتتاح گلخانه ها در سطح شهرستان بودیم  و اهمیت این کار به دلیل نزدیکی به بازار چند استان و حتی کشورهای همسایه جهت اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی مهم بود.

وی افتتاح چندین شرکت صنعتی در شهر و روستا را نشان از همت بالای مسئولان در خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: این کار با کار جهادی و روحیه انقلابی ممکن شد.

امام جمعه شهرستان نیر به برگزاری میز خدمت در روستاها اشاره کرد و گفت: افتتاح دکل های تقویت آنتن موبایل، راه اندازی کارگاه های تولیدی صنعتی، صنایع دستی، خانه سازی برای محرومان و برگزاری جلسات و حلقات بصیرت افزایی و صالحین در کنار مسابقات ورزشی بسیج، با همکاری ورزش شهرستان از جمله جلسات و جشن‌های دهه فجر و  ولادت حضرت زهرا(س) بود که از مسئولان امر قدردانی می شود.

وی به مشکلات شهرک تخصصی آب نیز اشاره کرد و گفت: این شهرک با مشکلات عدیده‌ای روبرو است و کارخانه آب معدنی دی دی  به عنوان تنها کارخانه فعال در شهرستان، با مدیریت ضعیف شهرک صنعتی و امور آب استان  رو به تعطیلی است لذا لازم است مسئولان استانی نسبت به حل مشکلات این شهرم سریعا اقدام و همت کنند.

ارسال نظرات