خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

حمایت از کارگران و صنعتگران وظیفه همه مسئولان کشور است

تبریز- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از قشر کارگری، تولید کننده، صنعتگر و کارآفرین وظیفه همه مسئولان کشور است تا توسعه و پیشرفت دچار خلل نشود.
کد خبر: ۹۳۱۸۴۰۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدحسین فرهنگی در چهارمین نشست شورای هماهنگی ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان، افزود: خدمات زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم به موثرترین اقشار جامعه ارائه می شود که بخشی مربوط به کارگران و کارکنان حوزه های مختلف است.

وی ادامه داد: پرحجم ترین منتفعان و مخاطبان، مربوط به مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این وزارتخانه بیشترین ارتباط را با بیشتر اقشار جامعه داشته و خدمات قابل توجهی ارائه می کنند.

فرهنگی اضافه کرد: مجلس توجه خاصی به ماموریت‌های این مجموعه دارد و موارد مرتبط به لحاظ اهمیت و نقش و خدمات آنان به اقشار آسیب‌پذیر مورد تصویب نمایندگان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس همچنین از تلاش های مجموعه مدیران ادارات و سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت در شورای هماهنگی ادارات و سازمان های تابعه وزارت در استان به خاطر هم افزایی و هماهنگی مناسب قدردانی کرد.

ارسال نظرات