مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان خبر داد؛

فعالیت۲۵ تیم بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون/برگزاری جشن سپاس در زنجان

زنجان-مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان از فعالیت ۲۵ تیم بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون در راستای مقابله با ویروس کرونا با حضور 130نیروی کارشناس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۸۴۶۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛همزمان با ایام الله دهه فجر ،«جشن سپاس»به منظور تجلیل  از فعالین عرصه سلامت در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،  در سالن همایش های مرکز آموزشی و درمانی حضرت ولیعصر(عج) زنجان برگزار شد.

 

دکتر مشهود تقی لو ، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان در این همایش، با تبریک ایام الله دهه فجر و همچنین سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای قابل توجهی در بخش های صنعتی و دفاعی و به ویژه در حوزه سلامت داشته است که تقویت روحیه ایثار و شجاعت یکی از دستاوردهای انقلاب در حوزه بهداشت و سلامت است .

 

وی با اشاره به تقویت روحیه ایثار و شجاعت در بین بسیجیان ، افزود: در دوران بحران کرونا،  کادر بهداشت و درمان استان  با حداقل تجهیزات درمانی و بهداشتی ، تلاش زیادی جهت پیشگیری و درمان بیماران کردند و در این راه، تعدادی نیز به خیل شهدا پیوستند.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی زنجان با اشاره به مشارکت فعالانه سپاه و بسیج در اجرای طرح های مقابله با کرونا از جمله طرح شهید سلیمانی، گفت: در طول دوران مقابله با ویروس منحوس کرونا ، سپاه و بسیج  در کنار کادر بهداشت و درمان قرار گرفتند  که این مهم قابل تحسین است.

 

دکتر تقی لو با بیان اینکه با مشارکت همه جانبه مردم، بسیج و  کادر بهداشت و درمان، کرونا در زنجان تقریبا کنترل شده و سیر یکنواختی دارد، افزود: زنجان در مهار بیماری کووید۱۹ بالاترین مشارکت بین مردم و مسوولان را در کشور داشته و رتبه پنجم را در بین استانهای کشور کسب کرده است که بسیار حائز اهمیت است .

 

تقی‌لو با اشاره به اینکه 25 تیم شهید رهنمون در بسیج جامعه پزشکی تشکیل شده است، بیان کرد: 130 نفر در این تیم‌ها ساماندهی شده‌ وفعالیت می کنند.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه بسیجیان در این طرح مستمر فعالیت داشتند و نقاهتگاه‌ها فعالیت کردند، ادامه داد: در نقاهتگاه‌ها 15 خرداد 100 نفر از پذیرفته‌شدگان مورد حمایت قرار گرفتند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج)زنجان نیز در این مراسم با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران همچنان پر برکت و با عزت با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به رشد و پیشرفت خود در عرصه های مختلف ادامه می دهد که عرصه بهداشت و درمان نیز یکی از این عرصه هاست .

 

سرهنگ عباس بابایی افزود: امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج ، مدیریت انقلاب را به دست مردم سپرد و همین امر موجب استمرار انقلاب و آرمانهای آن تا کنون گردیده است .

 

دکتر بابایی با اشاره به  حضور قدرتمند مردم در دوران جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: امام سخت‌ترین دوران انقلاب را که جنگ بود، به دست مردم اداره کرد که همین مسئله موجب پیروزی بر دشمنان و استقامت در شرایط سخت و دشوار شد.

 

وی با اشاره اجرای موفق طرح شهید سلیمانی با دستان بسیجیان، گفت: موفقیت های حاصله در طرح شهید سلیمانی که پیشرفت آن چشمگیر و قابل توجه است با دستان خالی انجام شد و این نشان دهنده ساختار خارج از چارچوب اداری و اوج توانمندی تشکل توانمند بسیج است و بسیجیان را عامل اصلی موفقیت طرح دانست .

 

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان در پایان از بسیجیان فعال در عرصه مبارزه و کنترل بیماری کرونا به ویژه در طرح شهید سلیمانیتقدیر کرد.

 

گفتنی است در حاشیه این مراسم، از ۱۶ نفر از فعالین طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در زنجان تجلیل بعمل آمد .

 

 

ارسال نظرات