خبرهای داغ:
امروز مردم از انقلاب و اجرای احکام دین گلایه ندارند بلکه گلایه مردم از گرانی های افسارگسیخته ایست که لحظه ای است و حساب و کتابی ندارد.
کد خبر: ۹۳۱۸۴۹۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی:حجه الاسلام والمسلمین رحمانی خطیب جمعه قاین در خطبه  های این هفته نماز جمعه ،با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد خجسته  حضرت زهرا (س) با اشاره به فرمایش پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) به تبیین جایگاه رفیع حضرت صدیقه طاهره پرداخت و ایشان را سیده ی زنان عالم از ابتدای خلقت تا انتهای عالم دانست.

وی  با استناد به آیه ۴۲ سوره آل عمران ،به معرفی شخصیت حضرت مریم( س) پرداخت و خاطر نشان کرد فضیلت حضرت مریم بر زنان دوران خودش بوده اما برتری و فضیلت حضرت زهرا (س) محدود به زمان خاصی نیست .

امام جمعه قاین با اشاره به ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اهتمام تمام متفکران و دانشمندان و فقها بر این است که حتی یک ماده قانونی خلاف شرع به تصویب نرسیده است و از سوی مجلس شورای اسلامی هم قوانین خلافی به اجرا گذاشته نمی شود.

وی ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب حکومتهای الهی به تمسخر گرفته می شدند اما انقلاب باعث شد که دین جایگاه خودش را داشته باشد.

حجت الاسلام رحمانی درادامه با اشاره به برکات انقلاب گفت: امروزه شاهد حضور اجرای برنامه های فرهنگی از جمله تشکیل حلقه های شجره طیبه صالحین در دورترین نقاط روستایی کشور به صورت کاملا آزاد هستیم و مردم می توانند در کمال آرامش برنامه های ملی مذهبی خود را اجرا کنند.

امام جمعه قاین در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دولت مردان و مسئولین و به خصوص مسئولین شهرستان گفت: امروزه مردم ، انقلاب و نظامشان را دوست دارندواز انقلاب و اجرای احکام دین گلایه ندارندبلکه گلایه مردم از گرانی های افسارگسیخته ایست که لحظه ای است و حساب و کتابی ندارد و اگر این گرانیها به ایام عید یا انتخابات کشیده شود مردم شرمنده ی خانواده هایشان خواهند شد .

 

وی ادامه داد: این خوش باوری است که گرانیها را به تحریمها گره بزنیم و سوء مدیریت را نادیده بگیریم

درحالی که اگر 50 درصد را به تحریم ها ربط دهیم ،50 درصد دیگر این وضعیت گرانی ها  مربوط به سوء مدیریت در برخی از قواست  ولذا مسئولین محترم  می خواهیم  برای مهار گرانی تلاش کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها