تبریز- فرمانده سپاه امامت تبریز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که با ماهیت اسلامی و مشارکت قاطبه مردم به وجود آمده است، گفت: استراتژی دشمنان ایجاد تحریف در مسیر حرکت انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۱۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین پور اسماعیل در جمع مردم باسمنج، افزود: خداوند  نعمت های بیشماری را به انسان ها ارزانی داشته است که از بزرگترین آن ها وجود نعمت انقلاب اسلامی است که مردم و مسئولان باید این نعمت الهی را قدر دانسته و از آن حفاظت کنند.

وی اضافه کرد: هیچ انقلابی به اندازه انقلاب اسلامی مورد توطئه دشمنان قرار نگرفته و دشمن با جنگ سخت، تحریم و فتنه و جنگ های فرهنگی و اقتصادی نتوانسته است این انقلاب را از حرکت ساقط کند و علت اصلی آن ماهیت الهی و دینی انقلاب است.

پوراسماعیل تاکید کرد: مادامی که در مسیر انقلاب قرار گیریم و به رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب گوش دهیم هیچ آسیبی به نظام اسلامی نمی رسد.

وی یادآور شد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، اگر یک روزی راه امام را گم یا فراموش کنیم و یا عمدا کنار بگذاریم، آن روز مردم ایران سیلی محکمی خواهد خورد و ما باید مواظب آن روز باشیم و بزرگترین آسیب انقلاب عمل نکردن به شعار های اولیه انقلاب و عدول از آن هاست.

پوراسماعیل ادامه داد: دشمن از طریق نفوذ در بدنه نهادهای حاکمیتی نظام، تلاش دارند مردم را در مقابل ولایت قرار دهند و متاسفانه تعدادی از عوام فریبان داخلی و غربگرایان، از سنگ اندازی در ریل انقلاب از هیچ تلاشی فرو گذار نکردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها