خبرهای داغ:

ماهیت اصلی انقلاب اسلامی ما معنویت بوده است

سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی گفت :ماهیت اصلی انقلاب اسلامی ما معنویت بوده است که دستاورد های زیادی را برای ما داشته است.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۲۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی : سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ،به مناسبت دهه فجر گفت:اولین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی نفی طاغوت بر پایه مردم سالاری دینی با الهام اسلام و قرآن بود.

وی افزود :داشتن حفظ تمامیت ارضی کشور و امنیت مثال زدنی یکی از مهمترین دستاورد های این انقلاب است.

خبازی یاد آور شد :پیشرفت چمگیر در زمینه های علمی که نمونه بارز آن تولید ۹۸ درصد نیاز های دارویی ماست که اخیرا در زمینه تولید واکسن کرونا قدم های خوبی را برداشته ایم که این از برکات نظام ما بوده است.

فرمانده سپاه طبس خاطر نشان کرد :دستاورد خدمت رسانی در عرصه های مختلف از جمله سیل ،زلزله ،کرونا و کمک های مومنانه بسیار شگفت انگیز عمل کرده است در جهان زبان زد خاص و عام است.

وی عنوان داشت :سنگین کردن کفه عدالت در توزیع خدمات در کشور نسبت به قبل از انقلاب از دستاورد های این انقلاب بوده است ،از جمله توزیع برق ،گاز،آب ،جاده و... بوده است.

خبازی یاد آور شد :کوتاه کردن دست مستکبران جهان و ارزش دادن به کرامت بانوان در کشور جزئی از دستاورد های ماست.

وی افزود :از دیگر دستاورد های نظام ما تغییر جایگاه مردم از نوکر و خدمتکار به ولی نعمت است که نمونه های آن شرکت مردم در انتخابات مختلف است.

او اشاره کرد :جهانی سازی مقابله با استکبار و شکست هیمنه هژمونی و پوشالی آمریکا از دستاورد های نظام ماست که نمونه آن سیلی بمباران پایگاه عین الاسد آمریکایی در عراق بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت :از آسیب های انقلاب ما تحریف شعار های انقلاب ، تداوم وابستگی اقتصاد به نفت و نگاه به خارج ، بودجه بندی نامتوازن ،رواج سبک زندگی غربی و فرار مغز ها است.

وی افزود :ولایت محوری و پیوند عمیق مردم با ولایت مهمترین عامل قدرت و قوت ما در این نظام بوده است که باید این امر تقویت شود.

خبازی خاطر نشان کرد :توان دفاعی بالا،ظرفیت های اقتصادی متفاوت در کشور و وجود جوانان مومن و انقلابی از نقاط قوت و فرصت های ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها