همزمان با دهه فجر

برگزاری محفل انس با قرآن در سرخه

همزمان با دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن در مسجد جمعه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۶۱۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر با هدف بزرگداشت مقام شهدای انقلاب و امام شهدا محفل انس با قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با تلاوت قاریان محمد لطیف مجیب و آریامنش قاری ممتاز استانی در مسجد جمعه با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در جمع مردم شهید پرور ضمن تبریک یوم الله دهه فجر اظهار کرد: فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون شهیدان گرانقدر میهن چه کرده‌ایم و بار دیگر پیمان بندیم تا در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری با حفظ وحدت و انسجام گام برداریم.


وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد"، در این بهار انقلاب نیز همچون گذشته همگان می بایست در تبعیت از مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) قدم برداشته و در راستای منویات ایشان حرکت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با تاکید بر اهمیت یوم الله 22 بهمن گفت: اساسی‌ترین هدف بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، تبیین آرمان‌ها، ارزش‌ها و تقویت و بسط گفتمان انقلاب اسلامی با ابتکار عمل و جلب مشارکت حداکثری و بهره‌گیری از فضای مجازی در شرایط بحرانی انتشار ویروس منحوس کرونا است.

گفتنی است مردم شهید پرور و بسیجیان شهرستان سرخه استقبال پرشور و گسترده ای از این برنامه کردند. همچنین از حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی مسئول حلقات صالحین قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار