همزمان با ایام الله دهه فجر، یادواره آبروی محله به پاس گرامیداشت یاد و نام شهید سید رضا موسوی در شهر وردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۶۴۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

  به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، مراسم یادواره آبروی محله شهید سید رضا موسوی، اولین شهید شهرستان بن در مسجد چهارده معصوم شهر وردنجان با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ کبیر اسماعیلی در این مراسم اظهار داشت: شهدا را باید آنگونه که هستند به نسل جوان معرفی کنیم تا نسل امروز با این اسوه های صبر و استقامت آشنا شوند و آنها را الگوی عملی خود در زندگی فردی و اجتماعی قرار دهند.

وی خاطر نشان  کرد: راهی که شهدا انتخاب کردند راه قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام است که همین راه باعث نورانیت و عظمت این شهدا گردیده است و باعث شده آنها همچون نگینی بر تارک تاریخ بدرخشند و تا قیام قیامت به آزادیخواهان درس رشادت و فداکاری بیاموزند.

کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: شهدا با تکیه بر ایمان و تقوا و با کمترین امکانات توانستند بر دشمن تا دندان مسلح بعثی غلبه کنند ولی امروز کوتاهی برخی از مسئولین باعث شده که مشکلات اقتصادی در کشور زیاد شود و متاسفانه برخی به خاطر این مشکلات که ناشی از رفتار نادرست افراد غیر انقلابی است از انقلاب و دین سرخورده می شوند که مایه تاسف است.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی تاکید کرد: مطمئنا با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیتهای داخل کشور بر مشکلات اقتصادی نیز فائق خواهیم آمد و بار دیگر شاهد شکست استکبار خواهیم بود. 

ارسال نظرات