با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان:

از پرستاران بیمارستان سیدالشهدا در زهک تجلیل شد

همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر از پرستاران خدوم و زحمتکش بیمارستان سیدالشهدا(ع) شهرستان زهک تقدیر شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۷۶۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان و مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک به مناسبت دهه مبارک فجر و روز زن مراسم تکریم از پرستاران بیمارستان سیدالشهدا با حضور سرهنگ پاسدارحیدری راد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک، دکتر رفیق دوست مدیر بیمارستان سیدالشهدا(ع)، احمدی مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی و پرستاران در محل سالن کنفرانس بیمارستان سیدالش‌هدا(ع) این شهرستان برگزار شد.

دکتر رفیق دوست،  در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت ام ابی‌ها حضرت فاطمه زهرا (س) گفت:  بانوان برای موفقیت روز افزون در جامعه باید حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند و سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهند.
 
رئیس بیمارستان سیدالشهدا(ع) شهرستان زهک در ادامه به مشارکت بسیجیان از ابتدای شیوع همه گیروی کرونا در سطح شهر و همکاری همه جانبه آنها با کارکنان حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: بسیجیان و پزشکان جامعه پزشکی چون همیشه یار و حامی شبکه بهداشت بودند و جهت مقابله و ریشه کنی این ویروس منحوس پا به پای کادر درمان در حوزه دفاع از سلامت مردم در صحنه حضور داشته و دارند.
 
وی ادامه داد: تلاشهای شبانه روز این نهاد مقدس در مقابله با بیماری کرونا با اجرایی شدن طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توانستیم پیک شیوع بیماری منحوس را در ماه‌های آبان و آذر را توسط کارکنان حوزه سلامت و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنترل کنیم و در همین راستا تعداد موارد نمونه گیری با رپید تست از اطرافیان بیماران افزایش یافت و همچنین آمار موارد مثبت به شدت کاهش یافت.

سرهنگ پاسدارحیدری راد، نیز در این مراسم با تبریک روز مادر گفت: بانوان ایرانی باید در هر شرایط و عرصه ای که حضور دارند حضرت زهرا ر ا الگو و اسوه کار و زندگی خود قرار دهند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک افزود: تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان بهداشت و درمان در امر مقابله با کرونا به ویژه در طرح شهید حاج قاسم سلیماتی اقدامی ارزشمند و مفید است که در راستای پیشگیری از ویروس کرونا بازتاب خوبی داشته است.

این مسئول در ادامه بر نقش بسیجیان جهت همکاری با پرسنل بهداشتی و توزیع کمک‌های مومنانه و بسته‌های حمایتی به بیماران کرونا مثبت و اعضای خانواده آن‌ها اشاره نمود.

در ادامه حجت الاسلام کوچک زهی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بر نقش حضرت فاطمه زهرا(س) در ارتقای جایگاه زن و الگوی حضور اجتماعی سیاسی زن مسلمان در جامعه اسلامی تاکید نمود.

در پایان به رسم یادبود از زحمات و تلاش‌های خالصانه پرستاران با اهدا لوح و گل و کارت هدیه تقدیر و تشکر شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار