آئین گلبانگ انقلاب اسلامی در مدرسه شاهد لاله ۲ شهر برازجان با حضور مسئولین شهرستان در روز ۱۲ بهمن ماه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۷۶۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، آئین گلبانگ انقلاب اسلامی در مدرسه شاهد لاله ۲ شهر برازجان با حضور فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان، حجه الاسلام حسن مصلح امام جمعه شهرستان، فرماندهی سپاه جواد الائمه و مسئولان شهرستان با همت مدیریت آموزش و پرورش دشتستان و کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی برگزارشد.
فرماندار دشتستان در مراسم گلبانگ انقلاب که در دبستان شاهد لاله ۲ برگزار شد گفت:: در دهه فجر امسال بیش از ۱۷۰ پروژه عمرانی افتتاح و عملیات اجرایی آنان آغاز و بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی اجرا خواهد شد، وی ۱۲ بهمن را روزی بسیار مهم و فراموش نشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بی‌تردید راه و مسیر حضرت امام خمینی (ره) را با هدایت‌های مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد تا به آنچه مطلوب نهضت و انقلاب اسلامی بود، دست یابیم.
فتح اله نوروزی این روز را روز همراهی امام و امت عنوان کرد و گفت:: سالروز بازگشت غرور آفرین بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن است، روزی که به عنوان نقطه‌ای عطف در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شد.
وی افزود: در این روز فصلی نو در تاریخ ایران اسلامی رقم خورد و سرآغاز انقلابی شد که هیمنه قدرت‌های استبدادی و استکباری را شکست و میخ سرنگونی را به تابوت طاغوت کوبید.
فرماندار دشتستان این روز، را یادمان پیوند ملت آزادی خواهی دانست و افزود: ۱۲ بهمن روز شکسته شدن سلطه جهانخواران بر ملت‌های مستضعف است و باعث شد که تمام ملت‌ها سرنوشت خود را به دست گیرند.
نوروزی خاطرنشان کرد: امروز در حالی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که تمامی جهانخواران و مستکبرین جهان مات و مبهوت قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی نواختن زنگ انقلاب را تداعی کننده نام و یاد امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت:: باید دانش آموزان و نسل نوپای انقلاب را با ویژگی‌های امام خمینی (ره) و دستاورد‌های عظیم انقلاب آشنا نموده تا همواره در مسیر انقلاب بدرخشند و آنان را برای پذیرش مسئولیت مهیا نمائیم.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان معلمان و دانش آموزان را طلایه داران انقلاب دانست و افزود: امروز هم معلمان و دانش آموزان با فعالیت در جبهه‌های مختلف آموزشی و تربیتی نقش مهمی در حفظ دستاورد‌های انقلاب و انتقال آن به آیندگان دارند.
نوروزی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۱۷۰ پروژه عمرانی افتتاح و عملیات اجرایی آنان آغاز و بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی اجرا خواهد شد که از لحاظ میزان اعتبارات نسبت به سال گذشته بیش از دو و نیم برابر شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در این مراسم گفت:: ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت غرور آفرین بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن است که به عنوان نقطه‌ای عطف در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شد.
سهراب باقری خاطرنشان کرد: به همین مناسبت گلبانگ انقلاب همزمان در ۲۷۰ مدرسه این شهرستان به صورت مجازی و از طریق شبکه دانش آموزی شاد برای دانش آموزان و همکاران برگزار می‌گردد.
وی با اشاره به وظیفه سنگین دانش آموزان به عنوان آینده سازان این انقلاب و کشور اسلامی گفت: شما باید با تلاش فراوان سعی کنید افراد مؤثری برای آینده انقلاب باشید و در تمامی صحنه‌ها و مواقعی که نظام اسلامی و انقلاب به حضور شما نیاز دارد حاضر و آماده باشید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی ۴ پروژه عمرانی در بخش مرکزی و بخش بوشکان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و همچنین بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، علمی و قرآنی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
پایان خبر/
ارسال نظرات