به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر با همت سازمان بسیج کارمندان میدان تیر با حضور خواهران بسیجی شاغل در ادارات کل استان در پادگان شهید شوشتری زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۷۷۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر با همت سازمان بسیج کارمندان میدان تیر با حضور خواهران بسیجی شاغل در ادارات کل استان و رابط پایگاههای مقاومت حوزه ادارات در پادگان شهید شوشتری زاهدان برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجرمیدان تیر ویژه کارمندان بسیجی خواهر و رابطین پایگاههای مقاومت ادارات با حوزه ادارات کل با شرکت 32 نفر در پادگان آموزشی شهید شوشتری در زاهدان برگزار شد.
 
مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان افزود: این برنامه با هدف ارتقا آموزش و بالابردن سطح آمادگی جسمانی افراد، و حفظ روحیه بسیجی و نظامی آنان برشمرد.
 
وی بیان کرد: همچنین در این راستا خواهران بسیجی می توانند حضور خود را همیشه در صحنه احساس کنند و با بکارگیری از ادوات نظامی، به ماموریت خطیر خود بیشتر واقف شوند.

گفتنی است در این برنامه ابتدا افسر میدان تیر(خواهرپاسدار آذر کیخا) با توضیحات مربوطه، چگونگی استفاده از سلاح رابه خواهران آموزش دادند و طی سه مرحله خواهران در خط آتش حضور یافتند و در پایان به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد.
ارسال نظرات