خبرهای داغ:
مسئول دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران شهرستان بجنورد گفت: سالانه بیش از سه هزار نفر به این دفتر مراجعه می کنند و از خدمات قضایی رایگان این دفتر بهره مند می شوند.
کد خبر: ۹۳۱۸۷۹۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران شهرستان بجنورد، گفت: در سال جاری حدود ۴۰۰ پرونده تشکیل شده که بسیاری از این پرونده ها منتج به حکم مطلوب و به نفع اشخاصی که به این دفتر مراجعه نمودند، انجام پذیرفت.

 رحمتی افزود:  با مراجعه های اشخاص به این دفتر و ارائه خدمات حقوقی به ویژه مشاوره بالغ بر ۳هزار مشاوره در زمینه های حقوقی، کیفری و خانواده در این دفتر ارائه گردید. 

مسئول دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد: این دفتر از پتانسیل بسیار خوبی جهت احقاق حق افراد بی بضاعت و مورد تضلم قرار گرفته، برخوردار است.


رحمتی عنوان داشت: در سال جاری این دفتر نمایندگان باتجربه ای را به عنوان نشان افتخار خود در قبول شدگان آزمون وکلات ۹۸ ثبت نموده که این نمایندگان در حرفه قضاوت و وکالت فعالیت می نمایند. 


وی ادامه داد: زیرا پیش زمینه فعالیت این اشخاص و نیز پایه و اساس شروع کارشان از این دفتر بود. که از افتخارات این دفتر محسوب می شود.


رحمتی با بیان این مطلب که در این دفتر ۹ عضو  مستمرانه پیگیر پرونده ثبت در این دفتر هستند.گفت: بیشترین پرونده ای که در این دفتر پیگیری شده اند، در زمینه حقوقی و کیفری و ثبتی می باشد.


مسئول دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران شهرستان بجنورد افزود: مشاوره رایگان برای تمام مردم مشمول اشخاصی می شود که دارای حداقل شش ماه بسیج فعال،  ۲۵ درصد به بالا، سه ماه حضور مستمر در جهبه و یا شش ماه حضور متناوب در جبهه حق علیه باطل باشند.

رحمتی تصریح کرد: بیشترین پرونده های که به این دفتر مراجعه نمودند، پرونده های کیفری در زمینه ضرب و جعل، کلاه برداری، سرقت و تحصیل مال نامشروب و غیر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها