خبرهای داغ:

درخواست تکمیل پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری شاهرود/همدلی،اتحاد و یکپارچگی برطرف کننده مشکلات

شاهرود_نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه پروژه استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری و ... متوقف گردیده یا بسیار کند پیش می‌روند که امیدوارم توجه ویژه‌ای شود گفت: امیدواریم با همدلی مشکلات برطرف شود.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۱۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
درخواست تکمیل پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری شاهرود/همدلی،اتحاد و یکپارچگی برطرف کننده مشکلاتبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی، در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در ایام الله دهه فجر ۱۳۹۹ با حضور، استاندار سمنان در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطر امام عزیز و شهدای گرانقدر ایران اسلامی و بویژه شهدای این شهرستان و تبریک ایام الله دهه فجر و خیرمقدم حضور استاندار سمنان و همراهان ایشان را در شهرستان شاهرود اظهار کرد: شخصا دست بوس همه کسانی هستم که خالصانه و مخلصانه برای این کشور و نظام تلاش می‌کنند و امیدوارم تمام اقدامات و تلاش‌ها که در سایه سار وحدت و یکپارچگی انجام می‌شود، مورد رضایت خداوند قرار بگیرد
وی از زحمات و همت تمامی مسئولان و مدیران استان و شهرستان بمنظور افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: امسال بواسطه شیوع کرونا و تعطیلی برخی مشاغل و بروز مشکلات مختلف اقتصادی، فشار زیادی بر روی مردم می‌باشد و امسال نیز کشاورزان و باغداران شهرستان شاهرود مانند سال گذشته، عمده سرمایه‌ی خود را بواسطه سرما زدگی درختان از دست دادند.
وی ادامه داد: نزدیک به ۶۰ درصد از شیر مصرفی استان در شاهرود تامین می‌شود، اما دامداران ما امسال با مشکلات عدیده‌ای در بحث تامین نهاده‌های دامی مواجه شدند.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: در آستانه نوروز و آغاز سال نو هستیم، اما متاسفانه، بازار تحرک و انرژی سال‌های قبل را ندارد و برخی مردم نیز قدرت خرید خود را از دست داده اند.
وی اضافه کرد: همه ما از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در سطح استان بسیار خوشحال و مسرور می‌شویم، اما متاسفانه برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهرود همچون پروژه استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری و ... متوقف گردیده یا بسیار کند پیش می‌روند که امیدوارم توجه ویژه‌ای در تکمیل اینگونه طرح‌ها انجام شود.
خانی تصریح کرد: برخی مسیر‌های جاده‌ای شهرستان شاهرود همچون محور شاهرود به سمت طرود، بیارجمند و توسکستان متاسفانه جان مردم و مسافران را می‌گیرد و لازم است نسبت به رفع مشکلات و مناسب سازی این محور‌ها توجه جدی صورت گیرد.
وی اظهار کرد: اعتقاد قلبی دارم که استاندار سمنان و معاونین ایشان نگاه عادلانه محوری به کل استان دارند، اما از ایشان می‌خواهم با توجه به وسعت و جمعیت این شهرستان، نگاه و عنایت ویژه‌ای را مبذول نمایند.
خانی خاطر نشان کرد: از استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلایه مندی نداریم، اما امیدواریم سایر مدیران کل استان نیز وقت و تلاش بیشتری را برای شهرستان شاهرود صرف نمایند.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: شاهرود بزرگترین شهرستان استان است و مدیران کل باید وقت بیشتری را برای شاهرود گذاشته و عنایت ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.
وی تاکید کرد: مشکلات و گرفتاری‌ها بدلایل مختلف زیاد است و مردم در فشارند و همه ما امیدواریم با همدلی و اتحاد و یکپارچگی بتوانیم مشکلات را برطرف نماییم.
خانی افزود: تصور ما اینچنین است که انشالله سال آینده وضعیت اقتصادی دولت و مردم قدری بهتر می‌شود، اما باید تلاش کرد تا مشکلات را کاهش داده و آسایش و آرامش را برای مردم محقق نماییم.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها