راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در مسیر هفت باغ کرمان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت : راهپیمایی در تمامی شهرستان ها و شهرها برگزار می شود و در شهر کرمان این مراسم در مسیر هفت باغ از میدان اول تا کیلومتر 15 این محور که مسجد امیرالمومنین است
کد خبر: ۹۳۱۸۸۲۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،حسین انجم شعاع شنبه در خصوص راهپیمایی خودرویی یوم الله 22 بهمن ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به ویژه 22 بهمن بیان کرد: 22 بهمن، یوم الله است که در این روز مردم ایران با حضور و خلق حماسه خود توانستند یک حکومت تا دندان مسلحی که همه استکبار به ویژه آمریکا از آن حمایت می کرد را سرنگون کنند و یک حکومت مردمی براساس عقاید خود که اسلام بود را دایر کنند.

 

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه هر ساله در یوم الله 22 بهمن بزرگترین حضور مردمی را داشتیم که شاید در دنیا بی نظیر بود؛ افزود: در یک روز مردم با حضور میلیونی خود در سراسر ایران، مراکز استان ها، شهرها، شهرستان ها و حتی در روستاها که سال گذشته در بیش از 5 هزار روستا راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را داشتیم که این نشان از حمایت و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی و ولایت فقیه است.

 

 

 

وی ادامه داد: در طول این 42 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، مردم ما همیشه قدردان نظام جمهوری اسلامی و قدردان شهدا و ولایت بودند و آخرین بار که مردم با حضور خود، قدردانی خویش را از شهدا اعلام کردند، حضور حماسی در مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در شهرها بی نظیر بود و بیش از 25 میلیون نفر در این مراسم حضور داشتند که بعد از تشییع امام در سال 68، در تاریخ بی نظیر است.

 

 

 

انجم شعاع اظهار کرد: مسئولین باید قدردان مردمی باشند که با همه مشکلات در صحنه ها حضور پیدا کرده و از نظام حمایت می کنند؛ قدردانی به این است وظیفه ای که در قبال مردم و نظام دارند به خوبی انجام دهند و به فکر مشکلات و معیشت مردم باشند و برنامه ریزی کنند تا این مشکلات روز به روز کمتر شود.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط موجود کشور از نظر شیوع ویروس کرونا امکان حضور مردم در راهپیمایی طبق روال هر ساله نیست و ستاد ملی کرونا تصمیم گرفت این راهپیمایی در کل کشور به صورت خودرویی انجام شود و این راهپیمایی خودرویی هم اولین تجربه ای است که انجام می دهیم و امیدواریم این مراسم باشکوه برگزار شود.

 

 

 

وی بیان کرد: این راهپیمایی در تمامی شهرستان ها و شهرها برگزار می شود و در شهر کرمان این مراسم در مسیر هفت باغ از میدان اول تا کیلومتر 15 این محور که مسجد امیرالمومنین است، ساعت 9 و نیم صبح برگزار می شود.

 

 

 

 

انجم شعاع با دعوت از مردم برای حضور در قالب کاروان خودرویی گفت: خودروهای شرکت کننده راهپیمایی حتماً نمادهایی از پرچم جمهوری اسلامی، پوستر، تراکت و ... به همراه خود داشته باشند که مشخص باشد راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است و خود ما هم در اول مسیر راهپیمایی توزیع اقلام راهپیمایی از جمله پرچم، پوستر، تراکت و ... را داریم.

 

 

 

وی افزود: همچنین مسابقه ای در رابطه با تزیین خودروها برگزار می کنیم که 22 خودرو که بهترین تزیین را انجام دهند جوایزی اهدا می شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند عکس های خودرو خود را به شماره تماس 09357905681 ارسال کنند.

 

 

 

این مسئول بیان کرد: خودورهای شرکت کننده در راهپیمایی خودروهای سبک از جمله سواری، ون و... باشند اما خودروهای سنگین از جمله کامیونت، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ... اجازه شرکت در راهپیمایی را ندارند.

 

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: با توجه به اینکه راهپیمایی به صورت خودرویی است و کنترل و مدیریت و هدایت راهپیمایی کاری سخت و مسیر طولانی است لذا خودروهایی که شرکت می کنند نظم و انضباط و فاصله لازم با خودروهای دیگر را حفظ کنند و با نیروهای نظامی و انتظامی در طول مسیر راهپیمایی حرکت کنند تا شاهد اتفاق بدی در طول مسیر نباشیم.

 

 

 

وی اظهار کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی اولاً حمایت و پشتیبانی را از نظام جمهوری اسلامی اعلام می کنند و همچنین تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و منویات رهبری است و امیدواریم مردم با حضور خود در راهپیمایی همچون سال های گذشته شرکت کرده و شاهد یک راهپیمایی باشکوه همچون سال های گذشته باشیم.

 

 

 

انجم شعاع در خصوص برنامه شب 22 بهمن، گفت: مراسم نورافشانی همراه با بانگ تکبیر در ساعت 21 برگزار می شود و در شهر کرمان این برنامه در 42 نقطه از شهر برگزار می شود و همه ساله امکان حضور مردم در نورافشانی بود اما امسال به دلیل اینکه تجمع ممنوع است برنامه ریزی کردیم که این برنامه در 42 نقطه از شهر کرمان باشد تا مردم از داخل منازل، روی پشت بام ها و در داخل کوچه و ... بتوانند این نورافشانی را ببینند.

 

 

 

ارسال نظرات