خبرهای داغ:

پیشرفت های انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی توسط رئیس بیمارستان بهار شاهرود تشریح شد

شاهرود_جشن بزرگداشت دهه فجر با سخنرانی ریاست بیمارستان بهار شاهرود؛ پیرامون پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی و بهداشتی در مسجد امام رضا (ع) برپا شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۳۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج، جشن بزرگداشت دهه فجر با سخنرانی دکتر اعظمی ریاست بیمارستان بهار شاهرود؛ پیرامون پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی و بهداشتی در مسجد امام رضا (ع) برپا شد.
در این نشست دکتر اعظمی با برشمردن مشکلات پزشکی در دوران طاغوت، به افتخارات و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در این ۴۲ سال در حوزه پزشکی در سطح کشور و منطقه پرداخت و تاکید کرد: تمام این پیشرفت‌ها به برکت خودباوری و خدامحوری و تلاش و کوشش جوانان کشورمان میسر شده است.
این مراسم به همت هیأت امنا، پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و ساجده حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه (س) و کانون خادمیاران رضوی برگزار شد.
همچنین قرارگاه جهادی شهید سلیمانی_مسجد امام رضا (ع) در این دهه اهداء یک دستگاه دوچرخه به یک نوجوان یتیم به همت پایگاه بسیج ساجده و اهداء جایزه نقدی ۳۰۰،۰۰۰ هزار تومانی به ۶ نفر از نوجوانان شرکت کننده در نماز جماعت به دلیل رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی (فاصله گذاری و ماسک) توسط پایگاه عاشورا انجام پذیرفت و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار