خبرهای داغ:
گزارش تصویری

ویژه برنامه فجر فاطمی در نجف آباد

حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد به مناسبت ایام دهه فجر و گرامیداشت هفته زن و روز مادر اقدام به برگزاری ویژه برنامه تجمع زنان فاطمی در فجر فاطمی نمود .
کد خبر: ۹۳۱۸۸۴۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، این برنامه که در مکان یادمان شهدای نجف‌آباد و در جوار مزار مطهر شهید حججی انجام گرفت.خواهران بسیجی پایگاههای تابع و همچنین زائران مزار شهید حججی حضور داشتند ،حجت الاسلام روح الله حسینی از اساتید و سخنرانان برجسته استانی مهمان ویژه برنامه بودند.
برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه استاد حسینی مطالبی را پیرامون فضائل و مناقب حضرت زهرا سلام الله علیها عنوان نمودند. ایشان بیان کردند: حضرت زهرا سلام الله علیها از این جهت سیده نساء العالمین نامیده شدند که در تمام ابعاد وجودی یک فرد تمام عیار بودند هم از بعد عبادت و بندگی خداوند ،هم از بعد ولایت‌پذیری و همراهی امیرالمومنین و هم از بعد تربیت فرزندانی چون زینب، حسن و حسین علیهما السلام .
زنان جامعه ما هم با الگوپذیری از این بانوی گرامی می‌توانند مثل ایشان باشند و با تربیت و پرورش فرزندان ،جامعه ایران را به سمت و سوی یک جامعه اسلامی هدایت کنند.
وی افزود: آسیبی که امروزه برای خانواده‌ها وجود دارد، استفاده بیش از حد از فضای مجازی است و این ولنگاری در فضایی که زیاد سالم نیست ،تهدید جدی برای بنیان خانواده و حتی خانواده‌های مذهبی می باشد .
ایشان در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته اشاره داشتند و فرمودند: اگر بخواهیم جامعه اسلامی بسازیم که در کنار آن نظام اسلامی و انقلاب حفظ شود، باید مادران و زنان صالحه اقدام به پرورش نسل اسلامی ومعتقد نمایند تا هم کشور حفظ شود و هم انقلاب .
وی افزود دشمنان ما دور هم جمع شدند و گفتند باید پرچم اسلام را زمین زد ،حال این پرچم چیست ؟ چادر از سر خانم ها برداریم ،اگر این کار انجام شد مردان خود به خود بی حیا و بی قید می شوند. دشمنان به هر کاری دست زدند، جنگ برایشان سودی نداشت، تحریم سودی نداشت، ولی با ترویج بی حیایی بین زنان و دختران تا حدی در حال رسیدن به اهدافشان هستند.
از دیگر برنامه های این تجمع در مکان یادمان شهدا مداحی آقای سید مجتبی موسوی و اجرای گروه سرود رهروان فاطمی بود.

ارسال نظرات