انقلاب اسلامی امانتی ارزشمند در دست ما است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چگنی گفت:انقلاب اسلامی امانت ارزشمندی در دست ما است و باید قدردان این امانت الهی باشیم ومی طلبد که در منبرها با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب آن را در بین نسل جوان آگاه‌سازی کنیم.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۵۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

حجت الاسلام و المسلمین ایوب قاسمی در گفت و گو با  خبرگزاری بسیج از لرستان، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب ما مردمی بود و در این انقلاب تمامی اقشار به صحنه آمده و سهیم شدند، لذا بر ماست که هیچ فرصتی را برای خدمت به مردم از دست ندهیم.

 وی عنوان کرد:انقلاب اسلامی امانت ارزشمندی در دست ما است و باید قدردان این امانت الهی باشیم و می طلبد که در منبرها با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب آن را در بین نسل جوان آگاه سازی کنیم.

 حجت الاسلام ایوب قاسمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تبیین مراحل پنج‌گانه‌ تحقق اهداف انقلاب اسلامی و نسبت آن با الگوی پیشرفت، افزود: با رهبری شجاع و دلیر امام خمینی(ره) که در مقابل استکبار جهانی ایستاد و در حال حاضر با رهنمودهای مقام معظم رهبری دشمنان نتوانسته اند هیچ گونه خدشه ای به انقلاب وارد کنند.

 وی افزود: انقلاب ما مردمی بود و در این انقلاب تمامی اقشار به صحنه آمده و سهیم شدند، لذا بر ماست که هیچ فرصتی را برای خدمت به مردم از دست ندهیم.

 

وی تصریح نمود: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهداء و اراده مردم جهت حفظ آرمان های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار