خبرهای داغ:

مسئولان باید به نحو احسن عدالت را در زیر مجموعه خود رعایت کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: مسئولان باید به نحو احسن عدالت را در زیر مجموعه خود رعایت کنند و مسئولی که عدالت را رعایت نکند با فرعون فرقی ندارد.
کد خبر: ۹۳۱۸۹۵۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئین معارفه مسئول جدید معاونت نیروی انسانی سپاه استان گفت: مسئولان باید به نحو احسن عدالت را در زیر مجموعه خود رعایت کنند و مسئولی که عدالت را رعایت نکند با فرعون فرقی ندارد.

وی افزود: اگر هر انسانی در پست و مسئولیت خود به تمام وظایف خود به نحو احسن عمل کند دیگر هیچ نقصی در کارها به وجود نمی آید و لذا جایگاه شما پاسداران مهم نیست بلکه نیت عمل شما بسیار مهم است و باید نیت شما خالص و برای رضای خداوند باشد.

او ادامه داد: معنویت وجه تمایز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سایر ارگان ها است که باید این معنویت در بین پاسداران تقویت شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تصریح کرد: مسئول قبلی نیروی انسانی خدمات فراوانی داشته اند که قدردان آن هستیم و مسئول جدید باید تلاش کند تا در موضوعاتی مانند جذب نیروهای جدید اخراد خسته و نا امید نشوند و امورشان به سرعت انجام شود.

سرهنگ منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این آئین گفت: انقلاب اسلامی با وجود وسعت عظیمش نیاز به حراست و پاسداری دارد که وظیفه حراست و پاسداری و بزرگداشت آن و ادای حق انقلاب و دانستن اهمیت این انقلاب بر عهده ی شما پاسداران است.

وی افزود: باید تمام توان خود را به کار گیرید تا در تمام امورات خود کار شما برای جلب رضای خداوند باشد و اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهید.

او ادامه داد: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان است و نشان از اهمیت جایگاه نیروی انسانی در سپاه دارد و باید تلاش شود تا مسئول جدید مانند مسئول قبلی نیروی انسانی در کار خود موفق باشد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار آقای ناصر عباسی قدردانی شد و آقای سیف الله نصیری به عنوان مسئول جدید نیروی انسانی سپاه استان معرفی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها