خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حفاظت سپاه:

امروز جوانان غیور با حرکت در مسیر جهاد و شهادت معادلات جهانی را حل خواهند کرد

سردار جمیری فرمانده سپاه حفاظت گفت:امام خامنه‌ای این انقلاب را از فتح الفتوحات جوانان امام خمینی (ره) می‌دانند و امروز جوانان غیور این انقلاب با حرکت در مسیر جهاد و شهادت معادلات جهانی را حل خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۱۸۹۵۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه حفاظت پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی کارکنان یگان حفاظت شخصیت‌ها سپاه استان قم که در آستانه بیستم بهمن سالروز عملیات غرور آفرین والفجر هشت وروز حفاظت اطلاعات در سپاه در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، یاد و خاطره شهدای آن عملیات را گرامی داشت.

امروز جوانان غیور با حرکت در مسیر جهاد و شهادت معادلات جهانی را حل خواهند کرد

 سردار جمیری گفت: رهبر انقلاب اسلامی این انقلاب را از فتح الفتوحات جوانان امام امام خمینی (ره)  می‌دانند و امروز  نیز جوانان غیور این انقلاب با حرکت در مسیر جهاد و شهادت معادلات جهانی را حل خواهند کرد.

سردار جمیری با اشاره به عملیات والفجر هشت گفت: توسل به حضرت زهرا (س) در این عملیات راه گشا شد و همان جوانان پرورش یافته در مکتب امام،به گونه ای جهادی عمل کردند که امروز با وجود تحریم و محدودیت جزو کشور‌های در حال پیشرفت هستیم و هر روز یک پیروزی و والفجر در این انقلاب داریم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات