تبریز- فرمانده سپاه شبستر تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در چله انقلاب اسلامی را از رسالت های خطیر پایگاه های مقاومت بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۱۸۹۹۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزار ی بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن داستان در نشست هم اندیشی و شورای فرماندهی سپاه شبستر گفت: باید از قابلیت های فضای مجازی به شیوه هنرمندانه برای انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی جریان سازی تبلیغاتی ورسانه ای اقدامات وفعالیتهای جهادی درجامعه را درحوزه فضای مجازی وحقیقی برای غلبه برعملیات روانی دشمن را مهم ارزیابی کرد و ازمسئولان و مدیران بسیج خواست با شیوه های هنرمندانه دستاوردها و اقدامات جهادی بسیج را  در فضای مجازی تبیین کنند.

 داستان افزود: دشمن همواره در کمین است تا خدمات، تلاش ها و امیدافرینی های سپاه را وارونه جلوه دهد و وروحیه مردم را از نظام و انقلاب اسلامی دلسرد کند.

وی  تبلیغات و اطلاع رسانی خدمات و تلاش های مردمی اعم از رزمایش های کمک مومنانه و اردوهای جهادی و ساخت مسکن محرومین و اقدامات غربالگری و... عین جهاد و در راستای تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب دانست و براهمیت اطلاع رسانی خدمات برجسته بسیج تاکید کرد.

 فرمانده سپاه شبستر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نظام اسلامی و ایده جمهوری اسلامی، همچنان از حمایت اکثریت جامعه برخوردار است و راز چگونگی استمرار نظام اسلامی در همین حمایت مردمی است و پاسخ به چگونگی استمرار نظام اسلامی نیزدر جلب رضایت مردم و خدمت صادقانه به آنها نهفته است.

داستان اضافه کرد: جریان انقلابی در حوزه رسانه و افکار عمومی، باید مطالبه‌گر حکمرانی خوب از مسؤلان و زبان صادق و گویای مطالبات به حق مردم باشد چراکه تأمین نیازهای اساسی جامعه و مردم به نحوی که رضایت آنان حاصل شود، عامل استمرار جمهوری اسلامی خواهد بود.

ارسال نظرات