فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به فرصت های ایجاد شده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: همه وظیفه دارند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را از طریق فضای مجازی در جهان طنین انداز کنند.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۵۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

فضای مجازی بهترین فرصت برای نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل صبح امروز در جشن انقلاب دانش آموزان دختر اردبیل به ایثار و فداکاری جوانان در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همین جوانان بودند که با ایثار خون خود، حماسه های زیادی در طول 8 سال دفاع مقدس آفریدند تا تمامیت عرضی کشور حفظ شود.

وی به  ایثار دانشمندان کشور نیز اشاره کرد و گفت: دانشمندان جوان این مرز و بوم نیز در سنگر علم و دانش حماسه آفرینی کردند و توانستند با ابتکارات علمی خود برای نظام جمهوری اسلامی ایران، عزت و اقتدار  به ارمغان آورند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود به عملیات والفجر 8 اشاره کرد و گفت: رزمندگان دانش آموز زیادی همانند شهید بهنام وفایی با کسوت بسیجی برای حفظ تمامیت کشور و ارزش های انقلاب اسلامی علی اکبر وار  یه شهادت رسیدند.

وی به رسالت امروز دانش آموزان اشاره کرد و گفت:  امروز دانش آموزان می توانند با تاسی از شهدای دانش آموز علاوه بر تحصیل علم و دانش در سنگر معنویت نیز به معرفت آموزی بپردازند تا با مطالبه گری های خود مسئولان را به تلاش و کوشش مضاعف برای پیشرفت و آبادانی سریعتر وادار کنند و خود نیز در این عرصه علمدار جامعه  خود شوند.

سردار بابازاده به شهید نادعلی اوغلی  یکی دیگر از شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: شهدای دانش آموز در آن دوران سخت بسیاری از فرماندهان را ترغیبت به عملیات می کردند  و خود خط شکن بودند و این اوج بصیرت، شجاعت  و ایثار و فداکاری بود.

وی در ادامه سخنان خود به بازخوانی عملیات کربلای 5 پرداخت و گفت:  این عملیات که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سخت ترین جنگ ها و شب قدر دوران دفاع مقدس محسوب می شود این رزمندگان جوان و نوجوان بودند که حماسه آفرینی کردند و با رشادت های خود به رزمندگان اسلام شجاعت و توان مضاعف بخشیدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین دستاوردهای نظامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امروز توان موشکی ما پیش برنده اسست و در جهان حرف برای گفتن داریم و این توان قابل مذاکره نیست چراکه استقلال و آزادی کشور قابل معامله نیست. و ما تا جان داریم برای دفاع از امنیت و آرامش ملت ایران تلاش خواهیم کرد.

وی با انتقاد از افرادی که  نظام را با بالا و پایین بودن قیمت تخم مرغ و یا ارز گره می زنند نیز گفت: این افراد در دام جنگ های روانی دشمنان اسلام افتاده اند و لازم است هرچه سریعتر از خواب غفلت بیدار شوند و واقعیت ها را ببینند.

سردار بابازاده به جنگ روانی دشمن اشاره کرد  و گفت: وقتی دشمنان نتوانستند در جنگ های سخت و نرم  مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران بایستند روی به جنگ ترکیبی آورده اند تا با عملیات های روانی متعدد و تسخیر ذهن ها بتوانند با سیاه نمایی به اهداف خود برسند.

وی به سخنان ترامپ اشاره کرد و گفت: آمریکا در زمان ترامپ شفاف تر از همه روسای جمهور این کشور به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخت و انواع و اقسام تحریم ها و تهدیدها را علیه ملت ایران انجام داد ولی در نهایت به افتضاح ترین شیوه ممکن  و با بی آبرویی تمام  کاخ سفید را ترک کرد در حالیکه ایران اسلامی و نظام اسلامی ما روز به روز بر محبوبیت، اقتدار و عزت خود در جهان می افزاید.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه ترامپ آبروی نداشته لیبرال دموکراسی در مهد آن یعنی آمریکا را از بین برد، گفت: ترامپ در واقع نشان داد که آمریکا به پایان خط رسیده است.

وی به اسارت نیروهای آمریکایی در آب های خلیج فارس اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا از ایران حساب می برد و به واقعیت های جهان پی برده است.

سردار بابازاده در پایان سخنان خود به ترورهای دانشمندان کشور بدست شقی ترین افراد اشاره کرد و گفت: توانمندی های ایران باعث شد تا دشمنان ناگزیر دست به ترور بزنند تا جلوی پیشرفت های ایران را بگیرند ولی راه شهدا با ترور چند دانشمند متوقف شدنی نیست چراکه ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی به خوداتکایی رسیده است.

وی به شهدای کربلا اشاره کرد و گفت: 1400 سال است که خون شهدای کربلا  همچنان اقتدار آفرین است و خون شهید قاسم سلیمانی هم  که برگرفته از خون شهدای عاشورا است تا ابد اقتدار آفرین خواهد شد چراکه حاج قاسم پرورش یافته مکتب عاشورا بود و  این خون ها است که مستکبرین عالم را در خود غرق خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به لزوم بازخوانی وقایع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مدارس پرداخت و گفت: امروز فضای مجازی بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به گستره جهان است و همه ما وظیفه داریم تا ارزش های انقلاب اسلامی را در جهان طنین اندازی کنیم.

ارسال نظرات