افتتاح بیش از۱۹۰طرح اشتغال و معیشت توسط قرارگاه پیشرفت وآبادانی زنجان

زنجان-مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از افتتاح ۱۹۴طرح اشتغال و معیشت همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۶۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
فرشاد پیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با تبریک ایام الله دهه فجر و فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق محروم و روستاها، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز اقدام به اجرای طرح‌های مختلفی اعم از اشتغال زایی، تعلیم و تربیتی، فرهنگی حوزه‌های سلامت و پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی در روستا‌های هدف نموده است.

وی در ادامه با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در سال جاری اقدام به بهسازی، نوسازی و ساخت آبشخور ثابت و متحرک در روستا‌های هدف نموده است، بیان داشت:در مجموع ۱۹۴ طرح اشتغال و معیشت در روستا‌ها اجرا شده که همزمان با ایام الله دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری رسید.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان با اشاره به اینکه این طرح‌ها در دهستان‌های قره پشتلو، شیوانات و اوریاد اجرا شده است، تصریح کرد:این طرح‌ها در مجموع با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال انجام شده است که اعتبارات پروژه اشتغال ۹۰ درصد توسط مردم و خیرین و ۱۰ درصد به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان تامین شده است.
است.

پیری با بیان اینکه تعداد گروه‌های جهادی فعال در این طرح‌ها ۳۸۴ نفر روز بوده است، افزود:تمامی طرح‌های اشتغال و معیشت با همکاری و کمک خیرین و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان به مرحله اجرایی درآمده است.
 
ارسال نظرات