برگزاری برنامه ترویج نماز در جامعه در هامون

برنامه ترویج نماز در جامعه با هدف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با سخنرانی خواهر طلبه پودینه در مسجد امام حسین (ع) صیادان سفلی توسط پایگاه ام النجباء ناحیه هامون برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۸۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هامون، پودینه سخنران این برنامه گفت:ترویج فرهنگ نماز مسیری اصولی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است که این مهم هرچه بیشتر باید در جامعه تحقق یابد.

در ادامه گفت: امروز هرچه بیشتر باید نسل آینده ساز را با آثار معنوی نماز آشنا کرد، و از ظرفیت‌های مختلف برا اهمیت و نقش پایبندی به اقامه نماز در زندگی افراد بر هیچ مسلمانی پوشیده نیست ودر کتاب آسمانی قرآن کریم و همچنین سایر کتب مقدس و احادیث و روایات زیادی به این نقش پرداخته شده است.

وی ادامه داد:نماز به افراد جامعه اراده، هدف، همت و توکل می‌بخشد و آنان را از میل به کجروی و گناه و انحراف نجات می‌دهد. اگر بخواهیم با ریشه و عوامل به وجود آورنده آسیب‌های اجتماعی مبارزه جدی کنیم، یکی از نسخه‌های تأثیرگذار که هم نقش پیشگیری و هم درمان دارد، اقامه نماز است.

پودینه در پایان نیز گفت: در بین مجموعه دارو‌های درمانگر بیماری‌های روحی و جسمی، فردی و اجتماعی، نماز یکی از اصلی‌ترین عناصر پیشگیری و درمان به حساب می‌آید.
ارسال نظرات