هیات مدیره جدید خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی انتخاب و معرفی شدند.
کد خبر: ۹۳۱۹۱۵۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, اولین نشست اعضای جدید هیأت مدیره خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و رسانه ای،مدیر حراست، مسئول روابط عمومی و کارشناسان واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کلیه اعضا و یکی از بازرسان خانه مطبوعات  برگزار شد.


در این نشست با رأی همه اعضای هیأت مدیره «سید مصطفی دانشی» به عنوان رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.


همچنین با رای اکثریت اعضا « علی علیزاده » به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره، «زیبا کرمی» به عنوان منشی و «مرضیه جوشن» به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

 برای انتخاب رئیس خانه مطبوعات این استان دو نفر نامزد شدند که «سید داود موسوی منش» با ۴ رای و «اردشیر کیانی» ۲ رای کسب کردند و یک رای نیز سفید بود.

« سید داود موسوی منش» بعنوان رئیس خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

«عیسی فتحی» و «اردشیر کیانی» عضو هیات مدیره خانه مطبوعات ماندند.

«ابراهیم عزیزی» و «سید علیرضا کشاورز» نیز بازرسان خانه مطبوعات استان هستند.

تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری

اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین روز کاری خود، با حضور در گلزار شهدای یاسوج، با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.
در این مراسم اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان با قرائت فاتحه، عطرفشانی و نثار شاخه گل از مقام شامخ شهدا، ایثارگری و رشادت‌های آنان تجلیل کردند و یادشان را گرامی داشتند.
گفتنی است که اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور بر مزار "شهید خداعفو عبدیان" شهید رسانه استان یادشان را گرامی داشتند.


انتهای پیام

ارسال نظرات