تقدیر از امام جماعت تا قدرانی از خانواده شهید در روستای لاسجرد

همزمان با دهه مبارک فجر بسیجیان پایگاه های مقاومت لاسجرد از امام جماعت روستا و خانواده شهید معینیان قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۳۱۹۱۷۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر باتوجه به اینکه یکی از وظایف بسیجیان همراهی و قدردان بودند از تمامی خانواده ها و همنوعان مسلمان است؛ بسیجیان پایگاه محمدرسول الله(ص) و پایگاه آمنه (س) در دیداری با خانواده حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستای لاسجرد در شهرستان سرخه و خانواده مکرم شهید اسماعیل معینیان بعنوان خانواده های اخلاق قدردانی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی در دیدار با خانواده شهید اظهار کرد: انقلاب اسلامی تمام دستاوردهای ارزشمند خویش را در عرصه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در پرتو مجاهدت شهدای عالیقدر، جانبازان سرافراز، آزادگان صبور و ایثارگران افتخار آفرین بدست آورده است.

وی با بیان این که مادران شهدا با تأسی و الگو پذیری از حضرت زینب کبری (س) و حضرت ام البنین (س) باعث عزت، عظمت و سرفرازی ایران در گفتمان جهانی شده اند، ادامه داد: هنر مادران شهدا تربیت فرزندانی است که مسئولیت خطیر خود را شناختند و با الهام از آموزه‌های دینی به انجام شایسته ترین رسالت خود همت گماشتند و وحدت و انسجام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

امام جماعت لاسجرد افزود: رسانه‌ها در معرفی اسوه‌ها به جامعه، به سبک زندگی مادران شهدا بپردازند؛ زیرا آنان گنجینه تاریخ هستند و قطعا تربیت صحیح فرزندان باعث شده که شهدا و ایثارگران راه انبیا را ادامه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار